Hvilken ble??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Mor til Ella

StineW79 skriver:

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Håber i gider komme med gode råd og forslag! På forhånd tak for svar! Vh stine

Bambo str 4 bruger vi har prøvet mange men det er de eneste hvor hun ikke har lort op af ryggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Ella skriver:

Bambo str 4 bruger vi har prøvet mange men det er de eneste hvor hun ikke har lort op af ryggen

Dem har jeg aldrig hørt om! Hvor ka man købe dm henne?? Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Møller

Vi var klart til buksebleerne fra Libero, havde aldrig røde numser, det er selvfølgelig vigtigt at vælge den rigtige størrelse, så bleen sidder optimalt. Rigtig mange anbefalede os Aldi s, synes pigerne lugtede af tis og fik røde haler af dem. Så vi købte altid Libero på tilbud.

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Møller skriver:

Vi var klart til buksebleerne fra Libero, havde aldrig røde numser, det er selvfølgelig vigtigt at vælge den rigtige størrelse, så bleen sidder optimalt. Rigtig mange anbefalede os Aldi s, synes pigerne lugtede af tis og fik røde haler af dem. Så vi købte altid Libero på tilbud.

Hun er bare kun 5 1/2 mdr så syntes det er upraktisk med buksebleer. På den anden siden er det jo også mega upratisk med puha over alt! Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Mom2

StineW79 skriver:

Jeg tror vores problem er det modsatte, for alberte er ret "fed"  og lang. Det er med at finde den rette pasform! Vh stine

Okay, ja det er helt modsat så. Ja det er det, men det er dælme ikke nemt :/

Anmeld

27. december 2012

Mor til Ella

StineW79 skriver:

Dem har jeg aldrig hørt om! Hvor ka man købe dm henne?? Vh stine

Mener da det er det de hedder....

Jeg køber dem enten i ABC lavpris eller Løvbjerg.

Koster 52 for 50 bleer mener jeg

Anmeld

27. december 2012

Moma

StineW79 skriver:

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Håber i gider komme med gode råd og forslag! På forhånd tak for svar! Vh stine

Har ikke læst de andre svar igennem, så med fare for at gentage noget, vil jeg helt klart anbefale vibello fra Aldi eller Landlords fra Rema 1000, som endda er svanemærkede. De er de blandt de billigste på markedet, og hos os er der aldrig blevet lækket. 

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Mor til Ella skriver:

Mener da det er det de hedder....

Jeg køber dem enten i ABC lavpris eller Løvbjerg.

Koster 52 for 50 bleer mener jeg

Jamen så tror jegvk prøver dem næste gang jeg kommer i abc. Ka se du er fra Midtjylland, så er det deni tjørring du handler i?? Vh stine

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Moma skriver:

Har ikke læst de andre svar igennem, så med fare for at gentage noget, vil jeg helt klart anbefale vibello fra Aldi eller Landlords fra Rema 1000, som endda er svanemærkede. De er de blandt de billigste på markedet, og hos os er der aldrig blevet lækket. 

Vi har prøvet vibel, og de holdte desvære ik til ret meget. Det var ellers også dem vi brugte med thea. Vh stine

Anmeld

27. december 2012

4xGreve

StineW79 skriver:

Vi startede også ud med libero, men da hun rykkede op i str 2, var de bare ik gode nok. Så har vi brugt pampers indtil nu, hvor hun er rykket op i str 4, og nu er den gal igen. Øv bøv! Vh stine

vi havde også problemer med dem i en kort overgang men efter han er kommet op i de større str. har vi ikke haft nogle uheld længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.