Hvilken ble??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.651 visninger
52 svar
0 synes godt om
26. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Håber i gider komme med gode råd og forslag! På forhånd tak for svar! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

StineW79 skriver:

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Vi bruger dem fra Aldi, de er simpelthen fantastiske. 

Jeg syntes pampers og libero stinker af tis så hurtigt, det er så klamt !.

Hvis vi ikk når i Aldi, så henter vi nogle i Rema istedet, de er ligeså gode. 

Anmeld

26. december 2012

Tullepoder

Tror det er meget forskelligt fra barn til barn. Vi bruger kun dem fra aldi, der er selvfølgelig sket et uheld fra tid til anden, men ellers er vi godt tilfreds har ikke været tilfreds med Rema1000 str 2 bleer. Men har hørt mange være tilfreds str 3 og op, hvis det var noget ?

Anmeld

26. december 2012

oerbaek

StineW79 skriver:

Så anbefal en ble!

aldi og rema 1000 har super gode bleer. mener det var sidste år aldi vandt i test men i år var det rema. jeg syntes de er super begge to. 

Anmeld

26. december 2012

th

StineW79 skriver:

Så anbefal en ble!

REMA1000....

Vi har prøvet så mange det er de eneste han ikke har skidt igennem endnu....

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

StineW79 skriver:

Så anbefal en ble!

Det er sjovt hvor stor forskel der er på børn og bleer. Vi har altid brugt enten Pampers eller Libero - og vores datter har stort set aldrig uheld, medmindre hun har haft meget tynd mave.

Mange anbefaler dem fra Aldi - har ikke selv forsøgt herhjemme, men har prøvet Rema1000 bleerne og de lever i mine øjne slet ikke op til det en ble burde. Der er også Änglemarks, dem havde jeg overvejede at prøve.

/Fenja

Anmeld

26. december 2012

Janni.

Her stemmer vi for rema's bleer. 

Silas brugte aldi's over en længere periode, men begyndte at døje rigtig meget med rød bagdel, så skiftede vi til rema's.. Det fungerer 

Anmeld

26. december 2012

StineW79

MorTilEnPrinsesse skriver:

Vi bruger dem fra Aldi, de er simpelthen fantastiske. 

Jeg syntes pampers og libero stinker af tis så hurtigt, det er så klamt !.

Hvis vi ikk når i Aldi, så henter vi nogle i Rema istedet, de er ligeså gode. 

Med thea brugte vi også vibel fra aldi og var rigtig tilfredse med dem. Har prøvet dem til alberte, men der har hun bare tisset igennem, med det samme. 

Vi prøvede dem fra rema til thea i sin tid, og syntes bare de var rigtig trælse, men måske de er blevet forbedret siden. Vh stine

Anmeld

26. december 2012

StineW79

Tullepoder skriver:

Tror det er meget forskelligt fra barn til barn. Vi bruger kun dem fra aldi, der er selvfølgelig sket et uheld fra tid til anden, men ellers er vi godt tilfreds har ikke været tilfreds med Rema1000 str 2 bleer. Men har hørt mange være tilfreds str 3 og op, hvis det var noget ?

Med thea brugte vi nærmest kun vibel fra Aldi, men det er som om de ik rigtig passer på alberte. 

Dem fra rema blev vi aldrig glade for med thea, men ka da være de vil være gode på alberte. Hun er i hvert fald en helt anden facon end thea var! Vh stine

Anmeld

26. december 2012

StineW79

oerbaek skriver:

aldi og rema 1000 har super gode bleer. mener det var sidste år aldi vandt i test men i år var det rema. jeg syntes de er super begge to. 

Tror vi må prøve dem fra rema. Vibel fra Aldi virker ik rigtig på alberte. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.