Hvilken ble??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

morethanperfect

StineW79 skriver:

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Håber i gider komme med gode råd og forslag! På forhånd tak for svar! Vh stine

Der er så meget forskel på børn og bleer

Oscar bruger rema1000 bleer , da de bare ER de bedste til ham ..
Jeg købte dem som en selvfølge til Noel også , meen det fungere ikke , for de helt små str. har ingen pasform

Her bruger vi libero eller Pampers ..
Håber han kan komme til at bruge rema1000 bleer med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
th skriver:

REMA1000....

Vi har prøvet så mange det er de eneste han ikke har skidt igennem endnu....

Det må blive den vi prøver!

Da thea brugte ble, passede den fra rema slet ik til hende, så vi var ik tilfredse med den dengan. Men alberte har en helt anden facon, så måske den passer hende bedre! Vh stine

Anmeld

26. december 2012

StineW79

Fenja09 skriver:

Det er sjovt hvor stor forskel der er på børn og bleer. Vi har altid brugt enten Pampers eller Libero - og vores datter har stort set aldrig uheld, medmindre hun har haft meget tynd mave.

Mange anbefaler dem fra Aldi - har ikke selv forsøgt herhjemme, men har prøvet Rema1000 bleerne og de lever i mine øjne slet ikke op til det en ble burde. Der er også Änglemarks, dem havde jeg overvejede at prøve.

/Fenja

Ja der er bare kæmpe forskel. Også er der jo 100 forskellige bleer, så det ka være helt svært at finde rundt i! Vh stine

Anmeld

26. december 2012

StineW79

Janni. skriver:

Her stemmer vi for rema's bleer. 

Silas brugte aldi's over en længere periode, men begyndte at døje rigtig meget med rød bagdel, så skiftede vi til rema's.. Det fungerer 

Vi må prøve rema! Det er virkelig ik fedt med alt det " lorte" vasketøj! Vh stine

Anmeld

26. december 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Hvor er det sjovt der er så meget forskel. 

Vi køber kun Libero til Isabella på 2 år. Dem har vi brugt siden hun blev født. Vi har af 2 omgange prøvet at skifte til Vibelle fra Aldi, men hun slår ud af dem i bleområdet hver gang, så vi holder os til Libero  

Anmeld

26. december 2012

Lunae

StineW79 skriver:

Så anbefal en ble!

Vi bruger änglamark og det er de bedste for os. Vi har prøvet Aldi, rema og libero, men sværger til änglamark!

Anmeld

26. december 2012

4xGreve

Jeg har kun rigtigt været tilfreds med libero til begge unger så det er det der funger herhjemme

Anmeld

26. december 2012

Janni.

StineW79 skriver:

Vi må prøve rema! Det er virkelig ik fedt med alt det " lorte" vasketøj! Vh stine

Nej det er sq noget lort, for at sige det pænt 

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

StineW79 skriver:

Ja der er bare kæmpe forskel. Også er der jo 100 forskellige bleer, så det ka være helt svært at finde rundt i! Vh stine

Ja, det er lidt af en jungle - håber du finder nogle bleer der fungere optimalt til din datter.

Anmeld

26. december 2012

StineW79

morethanperfect skriver:

Der er så meget forskel på børn og bleer

Oscar bruger rema1000 bleer , da de bare ER de bedste til ham ..
Jeg købte dem som en selvfølge til Noel også , meen det fungere ikke , for de helt små str. har ingen pasform

Her bruger vi libero eller Pampers ..
Håber han kan komme til at bruge rema1000 bleer med tiden

Vi startede ud med libero, men i nr 2, var der konstant uheld, så vi gik over til pampers, som vi har været glade for indtil nu hvor hun er rykket op i str 4. Det er bare rigtig træls, med pletter på alt hendes tøj! Vh sine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.