Hvilken ble??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

StineW79 skriver:

Med thea brugte vi også vibel fra aldi og var rigtig tilfredse med dem. Har prøvet dem til alberte, men der har hun bare tisset igennem, med det samme. 

Vi prøvede dem fra rema til thea i sin tid, og syntes bare de var rigtig trælse, men måske de er blevet forbedret siden. Vh stine

Okay held og lykke... ;-) 

håber i finder nogle som virker bedre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Mom2

StineW79 skriver:

Her de sidste 2-3 dage har hun skidt igennem 5 gange og tisset igennem 1 gang. Er lidt træt af det!.

Vi må prøve remas! Vh stine

Kan jeg godt forstå. Tror også vi tager en tjekker på bleer når hun vokser ud af den Pampers hun bruger nu.
Vores store problem er bare, at finde en ble som er smal nok til hende..

Anmeld

27. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Håber i gider komme med gode råd og forslag! På forhånd tak for svar! Vh stine

Jeg bruger de billigste fra kiwi. De er de bedste for min søn

Dem fra rema er også gode

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Jeg bruger de billigste fra kiwi. De er de bedste for min søn

Dem fra rema er også gode

Dem tror jeg aldrig vi har prøvet, så de ska da klart ha et forsøg også! Vh stine

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Christina9870 skriver:

Kan jeg godt forstå. Tror også vi tager en tjekker på bleer når hun vokser ud af den Pampers hun bruger nu.
Vores store problem er bare, at finde en ble som er smal nok til hende..

Jeg tror vores problem er det modsatte, for alberte er ret "fed"  og lang. Det er med at finde den rette pasform! Vh stine

Anmeld

27. december 2012

StineW79

MorTilEnPrinsesse skriver:

Okay held og lykke... ;-) 

håber i finder nogle som virker bedre... 

Håber jeg godt nok også, for hun har lige skidt igennem igen, og det var bare op over kanten af bleen, ud på min hånd og det halv af ammepuden. Det er godt nok ik ret lækkert. 

Så dag ska vi ha vasket 5 sæt tøj/ nattøj, et lille ammepude betræk og min store dejlige ammepude med fjer i. Øv.Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Lunae

StineW79 skriver:

Hvilken facon har hun?? Er hun lang og tynd, lang og tyk, lille og tyk, lille og tynd, ellers hvordan?? Her er alberte lang og ret tyk, så ved ik om det har noget at sige i forhold til de forskellige bleers pasform!? Vh stine

Camille er 2,4 år og er en lille fis, nok til den tykke side! Hun bruger str 5.

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Lunae skriver:

Camille er 2,4 år og er en lille fis, nok til den tykke side! Hun bruger str 5.

Ih hun gjorde det igen kl 8 her til morgen, i sin seng også. Så hun har skidt igennem 4 gange fra kl 21 i går aftes ril kl 8 i morges. 

Tænker hun må ha lidt med maven også, og at det ik bare er bleen der er dum til hende! Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Studerendemor

StineW79 skriver:

Ja er godt nok ved at være træt af at alberte skider igennem 2-3 gange om dagen. Altså mit liv er for kort til alt det vasketøj 

Så anbefal en ble!

Vi er lige rykket op i pampers str 4. Vi har prøvet vibel, libero, en enkelt fra anglermark og huggins. Der er ligesom problemer med dem alle. Endten kommer det ud i benene, overud eller begge dele.

Håber i gider komme med gode råd og forslag! På forhånd tak for svar! Vh stine

Änglamarks bleer har vi brugt altid, og har aldrig haft problemer med dem...

Anmeld

27. december 2012

isabellasmor

Vi bruger dem fra rema og dem fra aldi str 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.