Rygterne går -og det går stærkt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Frøken J.

Netop den slags er grunden til, at jeg er blevet meget lidt aktiv på baby. Er her egentlig kun for at følge med hos dem jeg kender og hvis jeg har et spørgsmål en gang imellem. Orker ikke fnidder, hønsegård og alt det hejs, når der findes sider, hvor man kan ligge sin energi, som ikke indeholder den slags fis. Jeg har ikke deltaget i den pågældende tråd, eller hørt noget om det der så er foregået "bagom", men er ikke specielt overrasket over, at den slags finder sted herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

MorDk

Mor og meget mere skriver:

Jeg kniber så lige mig selv i armen ved oplysningen om, at der er brugere herinde, som gider bruge tid på at kommunikere med hinanden om, hvem der står bag bestemte tråde. Sikke en hyggelig ting at bruge dyrebare juledage på 

Ja også derfor jeg tænker at DE må have en særdeles kedelig Jul

Jeg har nemlig haft en HERLIG en af slagsen med min skøn-herlige familie

Anmeld

26. december 2012

LilleLene

MorDk skriver:

Jeg har fået brev i min indbakke. Ikke noget særlig hyggeligt brev faktisk! Rygterne siger at jeg MorDk står bag den anonyme tråd "Valget er taget"  Øhh?

Hvad sker der?

Jeg har lige siddet og læst de mange sider igennem...

Hvad tænker I på? Hvorfor begynde at sende breve indbyrdes og brygge en eller anden hist. sammen? Hvorfor kontakter I ikke mig istedet?

I må have en kedelig JUL hvis I ikke kan finde på andet at foretage jer!

Hilsen MorDk

:O OMG

hvordan pokker kan man tillade sig det

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Netop den slags er grunden til, at jeg er blevet meget lidt aktiv på baby. Er her egentlig kun for at følge med hos dem jeg kender og hvis jeg har et spørgsmål en gang imellem. Orker ikke fnidder, hønsegård og alt det hejs, når der findes sider, hvor man kan ligge sin energi, som ikke indeholder den slags fis. Jeg har ikke deltaget i den pågældende tråd, eller hørt noget om det der så er foregået "bagom", men er ikke specielt overrasket over, at den slags finder sted herinde

Jeg har droppet mange sider efterhånden. Oprettede mig her på Baby.dk for følte mig godt tilpas. Sideopsætning, debatter o.lign. Har også fået nogle gode bekendtskaber og jeg vil sige at jeg er glad for at være her. Jeg tænker bare at DEM som skriver om mig har ondt i røven over et eller andet? Eller også har DE bare set sig sure på mig af en eller anden grund? Hvad ved jeg. Gider heller ikke bruge min energi på det. Men kunne ikke "holde min mund" og havde et behov for at oprette denne tråd!

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

Hihi.. Okay, ja der er vel nogle der ikke har andet at foretage sig...

Men godt at du får oprettet en debat om det sådan at personen virkelig kan sidde og skamme sig og alle andre nu kan sidde og undre sig over hvem der har skrevet et brev til dig...

Synes lidt det er det samme du har gang i, men hvad, jeg kan jo heldigvis være ligeglad fordi min samvittighed er ren 

Og det er ikke ment ondt, jeg ville bare lige tilkendegive min lille mening, som jeg jo ikke er så god til at lade være med 

Anmeld

26. december 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Jeg har droppet mange sider efterhånden. Oprettede mig her på Baby.dk for følte mig godt tilpas. Sideopsætning, debatter o.lign. Har også fået nogle gode bekendtskaber og jeg vil sige at jeg er glad for at være her. Jeg tænker bare at DEM som skriver om mig har ondt i røven over et eller andet? Eller også har DE bare set sig sure på mig af en eller anden grund? Hvad ved jeg. Gider heller ikke bruge min energi på det. Men kunne ikke "holde min mund" og havde et behov for at oprette denne tråd!

Det er ikke sikkert de har et problem med dig, den konklusion ville jeg ikke springe til som det første

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Det er ikke sikkert de har et problem med dig, den konklusion ville jeg ikke springe til som det første

Hmm... nej ok så måske et problem med dem selv. Hvad ved jeg?!

Anmeld

26. december 2012

jydeinden

søde lad dem dog sejle deres egen sø, hvis man vil anklage andre på så tyndt et grundlag, så lad dem da "more" sig det siger mere om dem end om dig

rigtigt godt nytår til dig også

Anmeld

26. december 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Hmm... nej ok så måske et problem med dem selv. Hvad ved jeg?!

Jamen har de da sagt noget ondt? Eller bare skrevet om, at de tror det er dig?

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Tak! Gider heller ikke koge suppe på den...  

God Jul & Godt Nytår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.