Rygterne går -og det går stærkt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Janni.

Hold da op! Sørgeligt at der er nogen der keder sig så meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

wamse

Jeg har ikke skænket det en tanke, hvem der kunne have oprettet den tråd, for nå ja jeg var igang med at koncentrere mig om mit eget liv

Anmeld

26. december 2012

Carina:-)

Jeg forstår slet ikke alt balladen??

Who cares hvem der ikke gider deres lillebrors fødselsdag-

Og who cares hvem der gisner om hvad og hvorfor.

Glædelig jul allesammen 

Anmeld

26. december 2012

Nadia&Daniel

Er i CHOK !!! Chok over at nogle kan være så - ja faktisk ONDE !! Det er jo grænser jo op til mobning !!!

til MorDk

Anmeld

26. december 2012

Lusi

MorDk skriver:

Jeg har fået brev i min indbakke. Ikke noget særlig hyggeligt brev faktisk! Rygterne siger at jeg MorDk står bag den anonyme tråd "Valget er taget"  Øhh?

Hvad sker der?

Jeg har lige siddet og læst de mange sider igennem...

Hvad tænker I på? Hvorfor begynde at sende breve indbyrdes og brygge en eller anden hist. sammen? Hvorfor kontakter I ikke mig istedet?

I må have en kedelig JUL hvis I ikke kan finde på andet at foretage jer!

Hilsen MorDk

Det er jo ik dig det er synd for (forstå mig ret!), men DEM

Har slet ik fuldt med i den omtalte tråd, men var lige inde og læse et par af de sidste svar og forstår da godt, at vedkommende har slettet sig, for er da endnu engang ik særligt pæne svar
Men sådan er det jo desværre herinde..

Undre mig bare over, hvad i alverden de, for ud af at starte et rygte om, det så lige er dig
Vinder de noget på det?
Og desuden er ts, jo slettet, så ergo går jeg ik ud fra det kan være dig

Og HVIS det så havde været dig, der var ts, var det jo stadig ik dig der var nitten her vel

Anmeld

26. december 2012

B&J

selv om jeg ikke har læst den anden tråd er det da utroligt at man har så tralvt med andre.....

Anmeld

26. december 2012

bøllen

MorDk skriver:

Jeg har fået brev i min indbakke. Ikke noget særlig hyggeligt brev faktisk! Rygterne siger at jeg MorDk står bag den anonyme tråd "Valget er taget"  Øhh?

Hvad sker der?

Jeg har lige siddet og læst de mange sider igennem...

Hvad tænker I på? Hvorfor begynde at sende breve indbyrdes og brygge en eller anden hist. sammen? Hvorfor kontakter I ikke mig istedet?

I må have en kedelig JUL hvis I ikke kan finde på andet at foretage jer!

Hilsen MorDk

læste den pågældende tråd - og hva så hvis du gjorde ??

det retfærdigør da ikke at folk sende pb til dig om tråden  Men kommer ikke bag på mig , syntes folk er MEGET hårde ved hinanden herinde . Og man skal bestemt ikke have et andet syn på tingene uden at blive haglet ned.

Syntes det er så ærgerligt det er sådan herinde . Men eftersom det er pb kan du jo se hvem afsender er , håber ski du giver staff en melding for det kan da ikke være rigtigt.

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Jeg vil faktisk takke den person som valgte at skrive til mig at der fløj rygter rundt her på Baby.dk så den person vil jeg ikke melde. Vil ikke melde nogle. Vil ikke skabe ballade. Ønsker bare ikke at blive "bagtalt" på den måde. Skriv til mig istedet og spørg? Jeg ved da godt at mange ikke er enige med mig her på Baby.dk men fred være med det. Jeg kan godt lide at være her... men sys det er helt ude i hampen at man ligefrem "bagtaler" folk blandt hinanden herinde og køre en slags "hetz"

Jeg ønsker jer alle en glædelig Jul samt et godt og lykkebringende Nytår!

Anmeld

26. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Jeg vil faktisk takke den person som valgte at skrive til mig at der fløj rygter rundt her på Baby.dk så den person vil jeg skal ikke melde. Vil ikke melde nogle. Vil ikke skabe ballade. Ønsker bare ikke at blive "bagtalt" på den måde. Skriv til mig istedet og spørg? Jeg ved da godt at mange ikke er enige med mig her på Baby.dk men fred være med det. Jeg kan godt lide at være her... men sys det er helt ude i hampen at man ligefrem "bagtaler" folk blandt hinanden herinde og køre en slags "hetz"

Anmeld

26. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MorDk skriver:

Jeg vil faktisk takke den person som valgte at skrive til mig at der fløj rygter rundt her på Baby.dk så den person vil jeg ikke melde. Vil ikke melde nogle. Vil ikke skabe ballade. Ønsker bare ikke at blive "bagtalt" på den måde. Skriv til mig istedet og spørg? Jeg ved da godt at mange ikke er enige med mig her på Baby.dk men fred være med det. Jeg kan godt lide at være her... men sys det er helt ude i hampen at man ligefrem "bagtaler" folk blandt hinanden herinde og køre en slags "hetz"

Jeg kniber så lige mig selv i armen ved oplysningen om, at der er brugere herinde, som gider bruge tid på at kommunikere med hinanden om, hvem der står bag bestemte tråde. Sikke en hyggelig ting at bruge dyrebare juledage på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.