Rygterne går -og det går stærkt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.642 visninger
53 svar
0 synes godt om
26. december 2012

MorDk

Jeg har fået brev i min indbakke. Ikke noget særlig hyggeligt brev faktisk! Rygterne siger at jeg MorDk står bag den anonyme tråd "Valget er taget"  Øhh?

Hvad sker der?

Jeg har lige siddet og læst de mange sider igennem...

Hvad tænker I på? Hvorfor begynde at sende breve indbyrdes og brygge en eller anden hist. sammen? Hvorfor kontakter I ikke mig istedet?

I må have en kedelig JUL hvis I ikke kan finde på andet at foretage jer!

Hilsen MorDk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Carl-Emil's mor

MorDk skriver:

Jeg har fået brev i min indbakke. Ikke noget særlig hyggeligt brev faktisk! Rygterne siger at jeg MorDk står bag den anonyme tråd "Valget er taget"  Øhh?

Hvad sker der?

Hvad tænker I på? Hvorfor begynde at sende breve indbyrdes og brygge en eller anden hist. sammen? Hvorfor kontakter I ikke mig istedet?

Hilsen MorDk

En fjer kan nemt blive til fem høns... Denne side har bum bum ca 400 online bruger MiNDST!!!  En høne har ca 3500 fjer, dvs vi nu har 1.4 millioner fjer. Hver af de fjer bliver så til fem høns hvilket betyder der er 7 millioner høns i denne lille hønsegård - no go!!!!!!' Sorry ved det ikke hjælper dig men bare for måske at kunne give dig et lille smil og huske på det er kun ubegavede folk som keder sig og når man keder sig gør man så dumme ting som dem der har sendt de breve <3

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Carl-Emil's mor skriver:

En fjer kan nemt blive til fem høns... Denne side har bum bum ca 400 online bruger MiNDST!!!  En høne har ca 3500 fjer, dvs vi nu har 1.4 millioner fjer. Hver af de fjer bliver så til fem høns hvilket betyder der er 7 millioner høns i denne lille hønsegård - no go!!!!!!' Sorry ved det ikke hjælper dig men bare for måske at kunne give dig et lille smil og huske på det er kun ubegavede folk som keder sig og når man keder sig gør man så dumme ting som dem der har sendt de breve <3

WOW! Sikke et regnestykke *gg*

Ja jeg ryster stadig på hovedet. Sys virkelig folk er nogle høns herinde på Baby.dk

Anmeld

26. december 2012

M&N

Hvad sker der?

Hilsen MorDk

Jeg har kun læst den første side, gider slet ikke læse den lange debat for det bliver en ren hønsegård... Så jeg blander mig bare helt uden om.

Men det er da træls at nogen skal komme efter dig på den måde og beskylde dig for at være trådstarter? Det er jo direkte tarveligt.

Kan jo også læse mig til at trådstarter har valgt at slette sig selv og så kan man vel regne ud det ikke er dig!?

God dag! 

Anmeld

26. december 2012

banana3

MorDk skriver:

Hvad sker der?

Hilsen MorDk

Haha - jamen så ved du da det. hop op og fald ned på det pjat, hvis der ikke er hold i det alligevel. :-) jeg har læst ganske lidt af tråden, og blander mig som regel uden om det jeg kan se, kunne være starten til mudderkastning :-)

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Jeg forstår bare ikke behovet for at bagtale andre?

Anmeld

26. december 2012

Hvem?

MorDk skriver:

Hvad sker der?

Hilsen MorDk

Har ikke læst tråden, men lurede den l i og kan se moderator har skrevet at trådstarter har slettet sig, og du er her jo tydeligvis stadig - så det kan jo ikke være dig

Og nogle folk har bare travlt med at feje for andre end dem selv

Go jul alligevel

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Hvem? skriver:

Har ikke læst tråden, men lurede den l i og kan se moderator har skrevet at trådstarter har slettet sig, og du er her jo tydeligvis stadig - så det kan jo ikke være dig

Go jul alligevel

Tak skal du have og God Jul til dig også ♥

Anmeld

26. december 2012

LinLin

Hvem? skriver:

Go jul alligevel

Det tror jeg så bare er noget de skriver fordi der går rygter! Det plejer de ikke - kun hvis det er nogen der er fake eller ude på ballade

Anmeld

26. december 2012

KittyCatta

Tag dig ikke af dem, der siger sådan! Du ved jo, at de ikke har noget hold i det de siger.

Har lige kigget på nogle af dine indlæg kontra dem i pågældende tråd, og må ærligt sige, at jeg ikke kan finde nogle ligheder andet end at I har to børn. Hverken skrivemåde eller andet.

Forsat god jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.