Rygterne går -og det går stærkt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

banana3

Hvem? skriver:

Har ikke læst tråden, men lurede den l i og kan se moderator har skrevet at trådstarter har slettet sig, og du er her jo tydeligvis stadig - så det kan jo ikke være dig

Og nogle folk har bare travlt med at feje for andre end dem selv

Go jul alligevel

Fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

MorDk

KittyCatta skriver:

Tag dig ikke af dem, der siger sådan! Du ved jo, at de ikke har noget hold i det de siger.

Har lige kigget på nogle af dine indlæg kontra dem i pågældende tråd, og må ærligt sige, at jeg ikke kan finde nogle ligheder andet end at I har to børn. Hverken skrivemåde eller andet.

Forsat god jul 

Jeg har fundet en lighed. Min lillebror har også fødselsdag d.25.dec Nååhr ja og så har jeg 2 børn!

Anmeld

26. december 2012

blomst84

Er det den tråd om en der ikke vil til sin brors fødselsdag 25 dec? 

Anmeld

26. december 2012

MorDk

blomst84 skriver:

Er det den tråd om en der ikke vil til sin brors fødselsdag 25 dec? 

Jeg ved ik om TS ikke ville men TS har valgt den fra? Men ja det er den tråd. Min lillebror har også fødselsdag d.25.dec.

Anmeld

26. december 2012

KittyCatta

MorDk skriver:

Jeg har fundet en lighed. Min lillebror har også fødselsdag d.25.dec Nååhr ja og så har jeg 2 børn!

Nå okay. Det vidste jeg ikke, at han havde.  Men der er jo så mange, der har to børn og en lillebror med fødselsdag juledag. Altså der er jo nok mere end én!

Anmeld

26. december 2012

Sakris

Jeg var selv aktiv i den omtalte tråd. Men kan virkelig ikke se hvorfor det er vigtigt hvem der står bag. Især fordi personen er anonym, og blot ønsker andres meninger, ikke stalken. 

Kan godt forstå du synes det er ubehageligt. Synes bestemt også at det er tarveligt at starte sådan et rygte og tale bag om andre!

Anmeld

26. december 2012

mariamiss6

Oh my lord hvor latterligt..... Det lyder ikke engang som dig i den tråd hahaha..... Det vioser bare hvor livlig en fantasi folk har når de keder sig....

Og jeg ELSKER det regnestykke der lige blev sat op der :D

Anmeld

26. december 2012

Miss Kat

En fjer kan nemt blive til fem høns... Denne side har bum bum ca 400 online bruger MiNDST!!!  En høne har ca 3500 fjer, dvs vi nu har 1.4 millioner fjer. Hver af de fjer bliver så til fem høns hvilket betyder der er 7 millioner høns i denne lille hønsegård - no go!!!!!!' Sorry ved det ikke hjælper dig men bare for måske at kunne give dig et lille smil og huske på det er kun ubegavede folk som keder sig og når man keder sig gør man så dumme ting som dem der har sendt de breve <3

Haha!  Bedste svar ever.

Og det andet kan man jo kun ryste på hovedet af.

Anmeld

26. december 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Jeg har fået brev i min indbakke. Ikke noget særlig hyggeligt brev faktisk! Rygterne siger at jeg MorDk står bag den anonyme tråd "Valget er taget"  Øhh?

Hvad sker der?

Jeg har lige siddet og læst de mange sider igennem...

Hvad tænker I på? Hvorfor begynde at sende breve indbyrdes og brygge en eller anden hist. sammen? Hvorfor kontakter I ikke mig istedet?

I må have en kedelig JUL hvis I ikke kan finde på andet at foretage jer!

Hilsen MorDk

Øv hvor ubehageligt!!  

Nu har jeg lige læst tråden igennem... For det første, så skriver du slet ikke på den måde, og for det andet, så har TS slettet sig - så konklusionen er at det ikke kan være dig 

Hvorfor kan folk ikke bare være fuldstændig ligeglade med hvem der stod bag... Lad det ligge 

Anmeld

26. december 2012

Zeus

Jeg føler mig overset og udenfor, for jeg har ikke fået nogen besked! 

Og det var da utroligt, som snakken kan gå.. Det er jo en helt mini-by herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.