nogle med hund der har allergi?hvad var tegnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2012

1990h

B&J skriver:

År

jo den lyder virkelig godt,  hvad er det for en?????? for der er noget itl det hele der i til hunden som er super sundt for den

Årh ja hvad var det nu for en.

Den sæk der rød og blå. Rimeligt almindelig tror jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

B&J

1990h skriver:

Årh ja hvad var det nu for en.

Den sæk der rød og blå. Rimeligt almindelig tror jeg.

ja den lyder virkelig godt.... jeg kan ikke lige hvad det er for en ellers evt prøv acanaen hvor der kun er fisk i den hedder pacifica og den lugter af fisk.. men der er også 3 forskellige fisk i og det er gode olier og næring til hunden

ellers den der hedder Acana Wild Prairie der er kylling og fisk i den er også super god og der er stadig de olier fra fisken

Anmeld

24. december 2012

Carl-Emil's mor

1990h skriver:

kigger lidt på det der orijen som får meget gode anmeldelser

det indeholder hverken korn, ris eller majs..

Jeg arbejder med hunde : ernæring som fokus. Synes bestemt du skal skifte til et kornfrit produkt hvis du ikke kan råfodre. Orijen er et super godt produkt, men ærligt jeg synes deres pris er blevet for høj til kvaliteten. Synes acana er mindst lige så godt - det bruger jeg til mine da den ene ikke vil spise råt. Pacifina , Wild Prairie og grassland er kornfri. Jeg bruger wild p og grassland , skifter hver måned. jeg tilsætter lakseolie du er velkommen til at spørge hvis du vil

Anmeld

25. december 2012

1990h

B&J skriver:

ja den lyder virkelig godt.... jeg kan ikke lige hvad det er for en ellers evt prøv acanaen hvor der kun er fisk i den hedder pacifica og den lugter af fisk.. men der er også 3 forskellige fisk i og det er gode olier og næring til hunden

ellers den der hedder Acana Wild Prairie der er kylling og fisk i den er også super god og der er stadig de olier fra fisken

fisk plejer ikke at være et hit til vores tæve hund..heller ej da de fik råt med laks...

jeg må få tjekket de forskellige varianter igennem

Anmeld

25. december 2012

1990h

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg arbejder med hunde : ernæring som fokus. Synes bestemt du skal skifte til et kornfrit produkt hvis du ikke kan råfodre. Orijen er et super godt produkt, men ærligt jeg synes deres pris er blevet for høj til kvaliteten. Synes acana er mindst lige så godt - det bruger jeg til mine da den ene ikke vil spise råt. Pacifina , Wild Prairie og grassland er kornfri. Jeg bruger wild p og grassland , skifter hver måned. jeg tilsætter lakseolie du er velkommen til at spørge hvis du vil

tusinde tak for imput..

jeg har kigget på acana nu og nok besluttet at det bliver det..da der hverken er korn, ris eller majs i..i stedet er der bl.a. kartofler..det vil jeg i hvert fald prøve i de 6 uger de skriver man skal prøve for at se om det bliver bedre

Anmeld

25. december 2012

B&J

1990h skriver:

tusinde tak for imput..

jeg har kigget på acana nu og nok besluttet at det bliver det..da der hverken er korn, ris eller majs i..i stedet er der bl.a. kartofler..det vil jeg i hvert fald prøve i de 6 uger de skriver man skal prøve for at se om det bliver bedre

6 uger kan gøre en lille forskeld men for at tinge er kørt ordenlig ind i kroppen skal du bruge 3mdr for virkelig at kan se en forandring måske hurtiger...

Anmeld

25. december 2012

1990h

B&J skriver:

6 uger kan gøre en lille forskeld men for at tinge er kørt ordenlig ind i kroppen skal du bruge 3mdr for virkelig at kan se en forandring måske hurtiger...

jah jeg læste bare på netdyredoktor siden at man vurdere det på en periode over 6 uger til start

Anmeld

25. december 2012

B&J

1990h skriver:

jah jeg læste bare på netdyredoktor siden at man vurdere det på en periode over 6 uger til start

ja men når foderet er mere naturligt går der lidt længre tid lige som natur medicin... man skal altid sige 3mdr tid lige som hvis man bruger lakseolie..... så skal man lige vente lidt for det skal lige vende i kroppen

Anmeld

25. december 2012

1990h

B&J skriver:

ja men når foderet er mere naturligt går der lidt længre tid lige som natur medicin... man skal altid sige 3mdr tid lige som hvis man bruger lakseolie..... så skal man lige vente lidt for det skal lige vende i kroppen

hvor køber du lakseolie?

Anmeld

25. december 2012

B&J

1990h skriver:

hvor køber du lakseolie?

Det køber jeg i en dyr handler, men nu handler jeg kun i Foderland der køber jeg mine ting, de har aldrig tilbud men de er næsten altid 10-50kr billigere ind andre steder og hjælp og venlighed er på 150%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.