nogle med hund der har allergi?hvad var tegnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

B&J

1990h skriver:

jah jeg må igang med at kigge.

hun hyler ikke. hun sove bare videre hehe.
nej hun har ikke skæld..

alt det med at slikke tæer startede da hun havde dårlige øre..dyrelægen fortalte at når en hund har dårlige øre reagere den tit med at slikke og bide i sine tæer.. derfor har vi også tænkt at det måske kan være vane derfra? men det bare ekstremt synes jeg.

det med numsekløeriet er heldigvis ikke så slemt som poteslikkeriet..på et tidspunkt var det meget slemt også derfor tømmer vi dem jævnligt

Ved du hvad jeg håber i finder noget godt foder og med masser af olier i fra fisk også.. også håber jeg det med poterne går over især når der ikke er noget at se eller mærke....

og klart hun er lidt rød når hun slikker/gnasker...

og numsen jaaaa der er jo kun en ting at tømme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

1990h

B&J skriver:

sådan noget foder kan du sagtens finde.....

ja så er det ikke svamp forså er de røde mellem poterne og siger en lyd hvis det er for det sviger på dem mega meget...

men når de gnasker poter osv ja så er der et eller andet galt..... det er en form for allergi men hvordan og hvorledes ved jeg ikke lige, især ikke når i har barfet for det burde ikke give allergi overhovede.... også det pelsen kør....

har hun skæl`???

kigger lidt på det der orijen som får meget gode anmeldelser

det indeholder hverken korn, ris eller majs..

Anmeld

23. december 2012

1990h

B&J skriver:

Ved du hvad jeg håber i finder noget godt foder og med masser af olier i fra fisk også.. også håber jeg det med poterne går over især når der ikke er noget at se eller mærke....

jaah jeg er igang med at reachers.

vores han hund er kommet på royal canin obesity nu. diet mad..og hold da op hvor det funger..

Anmeld

23. december 2012

1990h

B&J skriver:

tror du hvalset havre og havregryn er en dårlig ingrediens?

Anmeld

23. december 2012

B&J

1990h skriver:

jaah jeg er igang med at reachers.

vores han hund er kommet på royal canin obesity nu. diet mad..og hold da op hvor det funger..

Orijen er et super produkt vores hund er selv på acana som også er det samme som orijen men der er bare højre kødindhold i orijen, og det er så godt et produkt til folk der har barfet eller vil gør eller gør halt om halt.....

de har vundet en masse priser også for deres foder og det er rene ting der kommer i deres produkter osv... SUPER PRODUKT....

dejligt i har god erfaring med royal canin, det er også med at finde et produkt ens hund køre på man skal bare huske hvad indholdet er af de forskellige ting det ligger jeg stort vægt på

Anmeld

23. december 2012

B&J

1990h skriver:

tror du hvalset havre og havregryn er en dårlig ingrediens?

selve havregryn er jo ikke for det kan man jo også give sin hund hvis den har tyndmave det er jo det samme som er godt for vores mave... men HUSK det må ikke stå først på posen der skal ALTID stå kød først

Anmeld

23. december 2012

1990h

B&J skriver:

selve havregryn er jo ikke for det kan man jo også give sin hund hvis den har tyndmave det er jo det samme som er godt for vores mave... men HUSK det må ikke stå først på posen der skal ALTID stå kød først

ja.

tørret kyllingekød (30%), valset havre, ærter, kartofler, kyllingekød, havregryn, frisk udbenet kylling (5%), frisk udbenet laks (3%), ærtefibre, soltørret alfalfa, hønseleverolie (3%), friske hele æg (2%), lakseolie (2%), æbler (Red Delicious), pærer (Bartlett), søde kartofler, græskar, græskarsmør, pastinak, gulerødder, spinat, tyttebær, blåbær, tang, julesalatrod, enebær, kvan, morgenfrue, sød fennikel, pebermynte, lavendel, rosmarin, enterococcus faecium (probiotisk mikroorganisme),

mon så ikke dette er godt?

Anmeld

23. december 2012

1990h

B&J skriver:

Orijen er et super produkt vores hund er selv på acana som også er det samme som orijen men der er bare højre kødindhold i orijen, og det er så godt et produkt til folk der har barfet eller vil gør eller gør halt om halt.....

de har vundet en masse priser også for deres foder og det er rene ting der kommer i deres produkter osv... SUPER PRODUKT....

dejligt i har god erfaring med royal canin, det er også med at finde et produkt ens hund køre på man skal bare huske hvad indholdet er af de forskellige ting det ligger jeg stort vægt på

den ingrediens liste jeg lige har sendt dig er faktisk fra acana.

sidder og kigger på både acana og orijen nu

Anmeld

23. december 2012

Ma-lu

1990h skriver:

er der nogle af jer med en hund som har fået allergi? hvad var tegnene til at i opdagede det og hvad fodder er den så på nu?

Hej.. 

Vores hund ( mops ) havde tør pels, fældede , tabte håret i pletter og fik lavet sår.. 

Dyrelægen mente hun havde allergi , muligvis over for græsset som hun går på i haven... 

Hun fik tidligere foderet ROYAL CANIN OG ARION.. -super dårligt for hende.( der er meget korn i begge mærker)..

. Vi skiftede så til WILD PACIFIC ( 80% fisk 20%grøntsager. ) dvs HELT UDEN KORN... Der hjalp med det samme.. 

- faktisk løb vi tør for WILD PACIFIK og prøvede det andet igen midlertidigt , under en uge gik der så var den gal igen.. 

Så nu holder vi os til WP.!!

Anmeld

24. december 2012

B&J

ja.

tørret kyllingekød (30%), valset havre, ærter, kartofler, kyllingekød, havregryn, frisk udbenet kylling (5%), frisk udbenet laks (3%), ærtefibre, soltørret alfalfa, hønseleverolie (3%), friske hele æg (2%), lakseolie (2%), æbler (Red Delicious), pærer (Bartlett), søde kartofler, græskar, græskarsmør, pastinak, gulerødder, spinat, tyttebær, blåbær, tang, julesalatrod, enebær, kvan, morgenfrue, sød fennikel, pebermynte, lavendel, rosmarin, enterococcus faecium (probiotisk mikroorganisme),

mon så ikke dette er godt?

jo den lyder virkelig godt,  hvad er det for en?????? for der er noget itl det hele der i til hunden som er super sundt for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.