Gravid2012 skriver:
Er du en af dem der klistre sig op af ham, og ringer til ham ti gange naar han er ude for sig selv.... eller faar han slet ikke lov til at gaa ud alene? er du meget "selvstaendig", behoevere ikke din mand ved din side 24hours.....
jeg er en tendens til at klistre, og vil ha ham ved mig 24hours, og proever virkelig at forandre mig, og gi ham lidt frihed... men det er sq svaert!
fortael fortael!
Kærlighed er som sand i din hånd. Holder du det for løst siver det ud imellem dine fingre og holder du det for stramt, så sker det samme...
Du har valgt din mand. Stol på ham eller drop ham - nemmere kan det ikke siges.
Jeg er meget jaloux og det skyldes mig og ikke min mand. Jeg snakker med ham om det og det hjælper. Han gør intet for at gøre mig jaloux og jeg stoler 100% på ham ellers ville jeg nok blive småtosset.
Jeg tror en klæbende og kontrollerende adfærd dræner et forhold for positiv energi. Et forhold skal bygge på tillid og kærlighed ikke utryghed og kontrol. Du må simpelthen lære at styre det. Hvad er skyld i at du er sådan - ham eller dig selv. Tro og stol på dig selv og du kan tro på ham. Elsk dig selv og du kan elske
Held og lykke
Kram Helle
Anmeld