Hvilken slags kone er du for din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.320 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Gravid2012

Er du en af dem der klistre sig op af ham, og ringer til ham ti gange naar han er ude for sig selv.... eller faar han slet ikke lov til at gaa ud alene? er du meget "selvstaendig", behoevere ikke din mand ved din side 24hours.....

jeg er en tendens til at klistre, og vil ha ham ved mig 24hours, og proever virkelig at forandre mig, og gi ham lidt frihed... men det er sq svaert!

fortael fortael!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

B&J

Nu er vi godt nok ikke gift... men tror vi har det stille og roligt, hvis han skal nået smser jeg stort set aldrig med mindre det er vigtigt self.

vi kan godt skrive til hinanden vi savner hinanden hvis vi er på arbejde....

men ved ikke om vi klister op af hinanden jamen det gør vi jo nok for vi er jo meget sammen men kan sagtens lave noget uden hinanden og uden at skrive og og klister på den måde...

jeg støtter ham hvis han vil prøve noget eller han har det dårliget

Anmeld

23. december 2012

Hvem?

Gravid2012 skriver:

Er du en af dem der klistre sig op af ham, og ringer til ham ti gange naar han er ude for sig selv.... eller faar han slet ikke lov til at gaa ud alene? er du meget "selvstaendig", behoevere ikke din mand ved din side 24hours.....

jeg er en tendens til at klistre, og vil ha ham ved mig 24hours, og proever virkelig at forandre mig, og gi ham lidt frihed... men det er sq svaert!

fortael fortael!

Jeg er anti-klister, jeg aner tit og ofte ikke hvor min mand er, vi går tit i byen uden hinanden og når vi tager afsted sammen finder vi oftest først hinanden, når vi skal hjem, jeg magter ikke det klister og skal have min frihed, jeg stoler 100% på min mand og ville ikke bytte for noget.

Vi har et meget ærligt forhold, hvor der er respekt og plads til hinanden, jeg ska skal have min plads

Anmeld

23. december 2012

Gravid2012

B&J skriver:

Nu er vi godt nok ikke gift... men tror vi har det stille og roligt, hvis han skal nået smser jeg stort set aldrig med mindre det er vigtigt self.

vi kan godt skrive til hinanden vi savner hinanden hvis vi er på arbejde....

men ved ikke om vi klister op af hinanden jamen det gør vi jo nok for vi er jo meget sammen men kan sagtens lave noget uden hinanden og uden at skrive og og klister på den måde...

jeg støtter ham hvis han vil prøve noget eller han har det dårliget

lyder som et sundt parforhold

har i ikke planer om at blive gift, eller er det ikke noget for jer ?

Anmeld

23. december 2012

Gravid2012

Hvem? skriver:

Jeg er anti-klister, jeg aner tit og ofte ikke hvor min mand er, vi går tit i byen uden hinanden og når vi tager afsted sammen finder vi oftest først hinanden, når vi skal hjem, jeg magter ikke det klister og skal have min frihed, jeg stoler 100% på min mand og ville ikke bytte for noget.

Vi har et meget ærligt forhold, hvor der er respekt og plads til hinanden, jeg ska skal have min plads

uhh det ville vaere svaert for mig at vaere i saadan et forhold. Men respekt til dig fordi du kan, ville oenske jeg var lidt mere ligesom dig!

Anmeld

23. december 2012

B&J

Gravid2012 skriver:

lyder som et sundt parforhold

har i ikke planer om at blive gift, eller er det ikke noget for jer ?

Jo det vil vi rigtigt gerne men jeg er desværre på kontanthjælp og min kæreste skal starte på en ny uddannelse her til den 3jan

så det med at blive gift kommer..

vores familie har også tit spurgt hvornår vi skal giftes

Anmeld

23. december 2012

Hvem?

Gravid2012 skriver:

uhh det ville vaere svaert for mig at vaere i saadan et forhold. Men respekt til dig fordi du kan, ville oenske jeg var lidt mere ligesom dig!

Men jeg er heller overhovedet ikke jaloux anlagt, så det er nok lidt nemmere for mig, hvis han vil noget udenom, så gør han det jo, om jeg vil det eller ej - men så ved han også hvor døren i huset befinder sig
Men det kunne han nu, aldrig komme i tanke om

Jeg ta'r nok det hele stille og roligt, vi har været sammen i snart 6 år og har to børn sammen og blev gift i år, vi har kendt hinanden hele livet, så vi kender jo også hinanden, på godt og ondt.

Anmeld

23. december 2012

4kløver

Han er nok en klister og jeg er en der ønsker at han var mere samme med hans venner. Han siger altid nat med jeg elsker dig og kysser i døren når han kører på nat..
I sommers var han ude og rejse 1 uge og JEG nød det.

Anmeld

23. december 2012

M (:

fortael fortael!

Nu er jeg godt nok "kun" gravid kæreste, men vi kan sagtens gøre ting hver for sig.

Jeg savner ham da, når han er væk i mange timer, men kan sagtens nøjes med en sms i ny og næ..

Vi har aldrig rigtig gået i byen sammen, og har vi, er han blevet plantet sammen med sine kammerater og min jakke, og så er jeg smuttet (ned på dansegulvet) med mine veninder.. Så ses vi lige og bytter et kys ind i mellem, og følges hjem, når den tid kommer - men resten af aftenen hygger vi os hver for sig (:

Vi kan også sagtens rejse hver for sig - i 2008 var jeg 3 uger i Bhutan og Indien, i 2009 var jeg en uge i Spanien, i 2010 var han 14 dage i Spanien, i 2011 var jeg tre måneder i Thailand med min uddannelse, i 2011 var han 14 dage i Frankrig, og derudover var jeg i 2011 en uge i Tyrkiet med min mor.. I år rejste vi til Frankrig sammen.. (:

Hvert år har vi derudover minimum en uges spejderlejr hver uden hinanden.

Vi har været kærester siden 2007. 

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

Jeg ringer ikke og generer min mand medmindre det er nødvendigt, når han er ude... Vi sms'er heller ikke... Vi ser jo hinanden hele tiden, så når han er ude er det hans og min fritid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.