Er du en af dem der klistre sig op af ham, og ringer til ham ti gange naar han er ude for sig selv.... eller faar han slet ikke lov til at gaa ud alene? er du meget "selvstaendig", behoevere ikke din mand ved din side 24hours.....
jeg er en tendens til at klistre, og vil ha ham ved mig 24hours, og proever virkelig at forandre mig, og gi ham lidt frihed... men det er sq svaert!
fortael fortael!
Nu er jeg godt nok "kun" gravid kæreste, men vi kan sagtens gøre ting hver for sig.
Jeg savner ham da, når han er væk i mange timer, men kan sagtens nøjes med en sms i ny og næ..
Vi har aldrig rigtig gået i byen sammen, og har vi, er han blevet plantet sammen med sine kammerater og min jakke, og så er jeg smuttet (ned på dansegulvet) med mine veninder.. Så ses vi lige og bytter et kys ind i mellem, og følges hjem, når den tid kommer - men resten af aftenen hygger vi os hver for sig (:
Vi kan også sagtens rejse hver for sig - i 2008 var jeg 3 uger i Bhutan og Indien, i 2009 var jeg en uge i Spanien, i 2010 var han 14 dage i Spanien, i 2011 var jeg tre måneder i Thailand med min uddannelse, i 2011 var han 14 dage i Frankrig, og derudover var jeg i 2011 en uge i Tyrkiet med min mor.. I år rejste vi til Frankrig sammen.. (:
Hvert år har vi derudover minimum en uges spejderlejr hver uden hinanden.
Vi har været kærester siden 2007.
Anmeld