Hvilken slags kone er du for din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

AnnaB.

Absolut sådan en der giver plads

For mig er et forhold et plus, en forlængelse af det liv man allerede har, og skal blive ved med at ha'. Jeg synes det er fedt at min kæreste kan komme hjem og fortælle mig om noget han har oplevet, og har nogle venner, som jeg kun er bekendte med. På samme måde har jeg ansolut brug for at sladre med mine veninder over en kop kaffe i timevis, uden at han blander sig i det. Hvilket han overhovedet heller ikke er interesseret i Vi ses meget med fælles venner, og har så hver vores. Har en del fælles interesser, og hver vores. 

Og det der med at kontakte ham hele tiden, når vi ikke er sammen - det har jeg slet ikke behov for. Det er jo "mig" tid, når jeg er alene hjemme. Og den skal man værne om  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

AnnaB.

come2 skriver:

Som en person engang sagde til mig " Man har et liv sammen, og et hver for sig"

Og det tror jeg på, ellers kører man hvis træt i forholdet

Nemlig

Anmeld

23. december 2012

Hvem?

KB78 skriver:

Det kan jeg være enig i 

Nu er det ikke så tit vi render i byen her - men jeg skal bestemt også have min frihied når vi er ude.. Oooooj hvor jeg ikke orker at blive sms'et hele tiden - eller han sidder klistret op af mig en hel aften  Han har det heldigvis på samme måde 

Vi render bestemt heller ikke ret tit i byen, og ofte tager manden afsted alene, da jeg hellere vil være hjemme med ungerne

Men jeg skal simpelthen ha min plads, ellers blir jeg da sindsyg.
Jeg sms'er eller ringer ikke når han er afsted og forventer heller kke han gør det, når jeg en sjælden gang er Han må hjertens gerne, men skal bestemt ikke forvente et svar

Anmeld

23. december 2012

booster_88

Vi er ikke gift med vi har været sammen i ti år.

Han får lov at tage afsted uden jeg kimmer ham ned, jeg kan godt ringe til ham, men ikke for at tjekke op på ham, det er mere hvis jeg har et spørgsmål eller lign. Ellers skriver jeg til ham en gang i mellem jeg elsker ham osv.

Jeg har sågar smidt ham i byen med hans venner da vi en aften holdte fest, og jeg fik nøkker af de drenge, så jeg smed dem i byen.

Jeg ville selv kvæles hvis det var mig. Og jeg kan slet ikke snuppe at blive kontrolleret . Jeg er et selvstændigt et menneske . En gang om året er vi fra hinanden en hel weekend, han er til DHB og jeg er til Hjallerup, og resten af tiden hygger jeg hjemme med vores søn til hr. mand kommer hjem

Anmeld

23. december 2012

tarkoflen

Vi er ikke gift, men jeg svarer alligevel

Når min kæreste er i byen, så skriver vi et par sms'er og vi har en aftale om, at han skriver til mig, inden han tager hjem fra byen, ellers kan jeg ikke sove! Jeg skal kunne vågne og se, at han har skrevet at han er på vej hjem, så jeg ikke går i panik, med mindre det er flere timer siden han skrev! Men tit henter jeg ham faktisk, fordi jeg er så dårlig til at sove, hvis jeg ikke ved, hvordan han kommer hjem...

Men jeg er ikke jaloux eller andet, jeg savner ham bare

Anmeld

23. december 2012

Clisolka

Hvem? skriver:

Vi render bestemt heller ikke ret tit i byen, og ofte tager manden afsted alene, da jeg hellere vil være hjemme med ungerne

Men jeg skal simpelthen ha min plads, ellers blir jeg da sindsyg.
Jeg sms'er eller ringer ikke når han er afsted og forventer heller kke han gør det, når jeg en sjælden gang er Han må hjertens gerne, men skal bestemt ikke forvente et svar

Så har vi det på akkurat samme måde 

Anmeld

23. december 2012

Gravid2012

var lige vaek i et stykke tid og vupti saa er der mange der har svaret - hvor dejligt har laest dem alle sammen... kan se der er ikke ligesom mig... en lille klister kone...

har bestemt at imorgen skal det vaere en frisk start, og jeg vil proeve at gi ham lidt mere frihed....  det vil han sikkert nyde!

Tak for jeres svar

Anmeld

23. december 2012

MomInTheMaking

Gravid2012 skriver:

Er du en af dem der klistre sig op af ham, og ringer til ham ti gange naar han er ude for sig selv.... eller faar han slet ikke lov til at gaa ud alene? er du meget "selvstaendig", behoevere ikke din mand ved din side 24hours.....

jeg er en tendens til at klistre, og vil ha ham ved mig 24hours, og proever virkelig at forandre mig, og gi ham lidt frihed... men det er sq svaert!

fortael fortael!

Vi er ikke gift. Men min kæreste og jeg har været sammen i 6 år og venner 2 år før det. Vi har fra den dag vi mødte hinanden (og var vennner) max gået 8 dage uden at se hinanden og det var fordi kæresten var i London. Vi laver alting sammen og for de fleste ville det nok være kvælende, men vi fungere begge to bedst på den måde. Min kæreste "må gerne" tage ud og rejse i 14 dage f.eks. eller tage til fester og andet alene, det samme "må" jeg, men ingen af os har den store lyst til at rejse eller feste uden den anden er der, det er nok fordi vi er så enormt gode venner ud over at være kærester, så når vi er afsted har vi som oftest "venne"-hatten på og derfor fungere det.

Men bottom-line er at de fleste ville blive kvalt i et forhold som os (i hvert fald efter hvad mine veninder/venner siger og fortæller npr vi snakker om det.) og så længe begge parter kan lide det som det er, så er alt andet lige meget.

Men på dit indlæg lyder det til at det kun er dig der er sådan og det kan jeg godt forstå måske skaber nogen konflikter.

Man må jo bare prøve at gå på kompromi og stole på sin partner, da min erfaring er at det ofte er tilliden der halter når man er besidderisk.

-Sheila. Med bloggen www.SheilaTingen.blogspot.dk

Anmeld

24. december 2012

bubba

Gravid2012 skriver:

Er du en af dem der klistre sig op af ham, og ringer til ham ti gange naar han er ude for sig selv.... eller faar han slet ikke lov til at gaa ud alene? er du meget "selvstaendig", behoevere ikke din mand ved din side 24hours.....

jeg er en tendens til at klistre, og vil ha ham ved mig 24hours, og proever virkelig at forandre mig, og gi ham lidt frihed... men det er sq svaert!

fortael fortael!

Jeg er ikke den klistrende type. Hvis manden er ude synes han at det er hyggeligt at skrive med mig, det er altid ham der skriver først. Og mig, der siger at han skal hygge sig med dem han er sammen med, i stedet for at snakke med mig, det kan han jo gøre når han kommer hjem. :-)

Anmeld

25. december 2012

Bassemor<3

Gravid2012 skriver:

fortael fortael!

Vi er ikke gift men har været sammen med ham i næsten 7 år. Jeg synes selv jeg er meget åben og giver ham masser af plads. Han må gerne tage ud selv ja han må gøre lige hvad han vil, jeg forventer bare at han lige hører mig om jeg synes det er ok, og undersøger om vi skal andet. Jeg ringer ikke men jeg vil gerne vide hvornår han er hjemme mest. pga. aftensmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.