Gravid2012 skriver:
Er du en af dem der klistre sig op af ham, og ringer til ham ti gange naar han er ude for sig selv.... eller faar han slet ikke lov til at gaa ud alene? er du meget "selvstaendig", behoevere ikke din mand ved din side 24hours.....
jeg er en tendens til at klistre, og vil ha ham ved mig 24hours, og proever virkelig at forandre mig, og gi ham lidt frihed... men det er sq svaert!
fortael fortael!
Vi er ikke gift. Men min kæreste og jeg har været sammen i 6 år og venner 2 år før det. Vi har fra den dag vi mødte hinanden (og var vennner) max gået 8 dage uden at se hinanden og det var fordi kæresten var i London. Vi laver alting sammen og for de fleste ville det nok være kvælende, men vi fungere begge to bedst på den måde. Min kæreste "må gerne" tage ud og rejse i 14 dage f.eks. eller tage til fester og andet alene, det samme "må" jeg, men ingen af os har den store lyst til at rejse eller feste uden den anden er der, det er nok fordi vi er så enormt gode venner ud over at være kærester, så når vi er afsted har vi som oftest "venne"-hatten på og derfor fungere det.
Men bottom-line er at de fleste ville blive kvalt i et forhold som os (i hvert fald efter hvad mine veninder/venner siger og fortæller npr vi snakker om det.) og så længe begge parter kan lide det som det er, så er alt andet lige meget.
Men på dit indlæg lyder det til at det kun er dig der er sådan og det kan jeg godt forstå måske skaber nogen konflikter.
Man må jo bare prøve at gå på kompromi og stole på sin partner, da min erfaring er at det ofte er tilliden der halter når man er besidderisk.
-Sheila. Med bloggen www.SheilaTingen.blogspot.dk
Anmeld