Herhjemme er vi meget afhængige af hinanden. Ikke på den måde, at vi ikke kan undvære hinanden, men vi ved altid hvad den anden laver
og vi er ikke gift endnu 
Han må gerne tage ud og være alene, menjeg kan hurtigt føle mig ensom, så det er som regel meget efter mit skema, hvornår han gør. Så vi planlægger således, at når jeg skal noget - så siger jeg altid "vil du ikke det-og-det når nu jeg smutter?" f.eks. har han lige været ved en ven og overnatte, hvor de gamede helenatten. De elsker det 
Vi handler altid sammen, gør det meste sammen, når han er på arbejde (bartender på værtshus) kommer jeg altid ned med mad og så er jeg der som regel nogle timer. Vi sover meget dårligt uden hinanden, men det hindrer os ikke.
Jeg tøver ikke med at ringe til ham, blot for at sige at jeg savner ham. Og det elsker han, og hans venner synes ikke det er irriterende.
Når han tager i byen uden mig, så vil han meget gerne have at jeg ringer, også selvom det er for bare at sige, at jeg savner ham. Så fortæller han altid hvor de er, hvad de laver, hvem de er osv. Han gør det af sig selv
når vi tager i byen sammen er han som regel OVER det hele, flyver rundt og danser og synger, hvorimod jeg helst bare sidder ved et bord og snakker, eller går rundt og snakker. så nogle gange kommer han lige hen efter et kys, og så er han væk igen. Andre gange kan vi ikke slippe hiandnen 
Konklusionen må være, at jeg er meget afhængig af ham. Både praktisk og følelsesmæssigt - men han er bestemt lige så afhængig af mig følelsesmæssigt, meeeeeeen det er som regel MIG der ringer, inden han når at ringe 
Anmeld