Er disse fine nok? (malerier - julegave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Dinna88

PT skriver:

Det går i det hele taget ikke så godt for dig med at strø ting på. Synes, jeg kan huske et attack af hjerter for et par uger siden

HEY! back off, manner Det snakker vi ikke om, frøken TOTALT flydende lim!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Dinna88

Monica P skriver:

Uha elsker lyserød, din veninde er en heldig pige 

Øjeglas syntes de alle er flotte, især sammen 

Monica

Hvor er du sød! Det er jeg glad for at høre Jeg bliver nok mere og mere tilfreds med dem.

Er der en lille autocorrect ind over "øjeglas"  

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Camulla skriver:

Jeg er desværre ikke vild med nogle af dem, men jeg kan også bedst lide malerier, hvor man kan se hvad det forestiller. Altså hvor det er noget helt konkret. Og så kan jeg heller ikke lide farven. Men din veninde bliver da sikkert vild med dem! Held og lykke og god jul

Nej, det var jo heller ikke heeeelt det jeg spurgte om, men tak for svar ellers

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

mor:) skriver:

jeg synes de første fire er super flotte. Billede 3 er især flot...synes dog det er ærgeligt der er glimmer i hjørnet. Men det er jo en smagssag.

Jeg takker for dit svar, men det var jo ikke helt det jeg søgte - jeg søgte mere, om de er for ens!

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

come2 skriver:

De er ikke lige min stil .

Men fine ellers

Ih, jeg må virkelig have formuleret mig forkert, fordi det jeg egentlig søgte var jo, om de er for ens! Jeg er nemlig helt sikker på, at hun vil kunne lide dem, og jeg er meget sikker i min malestil. Men jeg takker for at du tog tiden til at svare

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Barnepigen skriver:

Jeg kan bedst lide 3 og 4

Tak, det jeg glad for Hun skal have dem alle, men jeg er i tvivl om det sidste.

Nå, til alle jer der skriver mht. til stilen og om det er jer - jeg ville jo helst vide, om de er for ens. Dvs. jeg tager gerne den konstruktive kritik til mig, men jeg søgte mest af alt, om de er for ens - eller om de går godt sammen, uden at det bliver eet stort virvar. Jeg er jo nemlig helt sikker i min malestil, og helt sikke rpå, at hun kan lide dem. 

Det er ikke fordi jeg bliver fornærmet over, at det ikke er jeres stil m.m. Men dem der skriver, at de er fine, må jo så have konkluderet, at de passer fint sammen. Men det var ikke så meget spørgsmålet om, om I kan lide dem herinde Men jeg takker mange gange for jeres tid brugt på at svare!

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Tullepigen90 skriver:

Jeg synes at de første 4 er rigtig fine, men den sidste er ikke lige mig. Nummer 3 og 4 synes jeg er rigtig flotte 

Nej, det sidste er jeg også meget i tvivl om - og når I forskellige skriver, at det ikke lige er jer, men at de andre er fine. Så kan jeg jo lidt konkludere, at nogle falder udenfor. Og det ville jeg jo egentlig gerne have, når mit spg. lyder på, om de er for ens Jegtakker for svar!

Anmeld

23. december 2012

Troldemommi

Dinna88 skriver:

Hvor er du sød! Det er jeg glad for at høre Jeg bliver nok mere og mere tilfreds med dem.

Er der en lille autocorrect ind over "øjeglas"  

Sådan går det når man har lidt for travlt 

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Monica P skriver:

Sådan går det når man har lidt for travlt 

Hahaha, www.damnyouautocorrect.com

Anmeld

23. december 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Dejligt at vide! Jeg har kun lavet dem lyserød for hendes skyld Så de er ikke for ens?

Nej syntes jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.