Er disse fine nok? (malerier - julegave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
51 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Dinna88

Jeg maler en del, hvilket mine veninder ved. Så da jeg spurgte om ønsker, sagde den ene "lyserøde malerier" - så hvad hun ønsker, skal hun få!
Men jeg er faktisk liiiiidt i tvivl om, om de er for ens? De skal hænge sammen, derfor de forskellige størrelser. I ved, som sådan en "serie" nærmest

Jeg ved at hun kan lide den slags, da det næææææsten er det eneste jeg maler. Vi har selv nogle stykker hængende herhjemme

Og! GLÆDELIG JUL!!

Og forresten - det er ikke naturligt lys (hvordankan man få det, på en dag som i dag!!) så der er klart flere detaljer når de er oppe på en væg!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Muhmi

Nummer 1 og 2 er jeg vild med  Kan bedst lide nummer 2

Nummer 3 og 4 er jeg egentlig også vild med, men der er et eller andet der ødelægger det lidt for mig, kan ikke helt sætter finger på det, men synes de er fede, der mangler bare et eller andet, eller også er der lidt for meget af noget hehe

nummer 5 bryder jeg mig ikke om

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Nummer 1 og 2 er jeg vild med

Nummer 3 og 4 er jeg egentlig også vild med, men der er et eller andet der ødelægger det lidt for mig, kan ikke helt sætter finger på det, men synes de er fede, der mangler bare et eller andet, eller også er der lidt for meget af noget hehe

nummer 5 bryder jeg mig ikke om

haha! hmmmmmmm. Ja, så er det jo lidt svært!

nummer 5 har jeg også lyst til at smide i havnen.... behøver jeg at sige, at jeg tabte glimmerbøtten? Skidt pyt. Og tak for konstruktiv kritik

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

haha! hmmmmmmm. Ja, så er det jo lidt svært!

nummer 5 har jeg også lyst til at smide i havnen.... behøver jeg at sige, at jeg tabte glimmerbøtten? Skidt pyt.

Haha! Kender det, det er derfor jeg er stoppet helt med at arbejde med glimmer når jeg maler

Men jeg synes altså helt klart at nummer 2 er det fedeste Mere af det

Anmeld

23. december 2012

Nemesis

er helt vild med nr. 2 og 3...:-)

er heller ikke vild med nr. 5.

:-) Sisse

Anmeld

23. december 2012

MorDk

WOW! Hvor er de bare FLOTTE! ♥

Anmeld

23. december 2012

Faith

Nummer 2 er virkelig flot!

"Glimmerbøttehelvedet" er jeg nu egentlig osse ret vild med

Anmeld

23. december 2012

Benjamins'mor

Jeg synes de er rigtigt fine.
Ikke lige de farver jeg selv ville vælge, men hvis din veninder elsker den farve er jeg helt sikkert på hun bliver rigtigt glad for dem.

Anmeld

23. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Jeg maler en del, hvilket mine veninder ved. Så da jeg spurgte om ønsker, sagde den ene "lyserøde malerier" - så hvad hun ønsker, skal hun få!
Men jeg er faktisk liiiiidt i tvivl om, om de er for ens? De skal hænge sammen, derfor de forskellige størrelser. I ved, som sådan en "serie" nærmest

Jeg ved at hun kan lide den slags, da det næææææsten er det eneste jeg maler. Vi har selv nogle stykker hængende herhjemme

Og! GLÆDELIG JUL!!

Og forresten - det er ikke naturligt lys (hvordankan man få det, på en dag som i dag!!) så der er klart flere detaljer når de er oppe på en væg!

Hvor blev de fine, søde
Alt for lyserøde for min smag, men det er bare mig

Anmeld

23. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er ikke lige min smag, men hvis din veninde normalt godt kan lide dine billeder, vil hun da også kunne lide disse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.