Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg maler en del, hvilket mine veninder ved. Så da jeg spurgte om ønsker, sagde den ene "lyserøde malerier" - så hvad hun ønsker, skal hun få!Men jeg er faktisk liiiiidt i tvivl om, om de er for ens? De skal hænge sammen, derfor de forskellige størrelser. I ved, som sådan en "serie" nærmest
Jeg ved at hun kan lide den slags, da det næææææsten er det eneste jeg maler. Vi har selv nogle stykker hængende herhjemme
Og! GLÆDELIG JUL!!
Og forresten - det er ikke naturligt lys (hvordankan man få det, på en dag som i dag!!) så der er klart flere detaljer når de er oppe på en væg!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nummer 1 og 2 er jeg vild med Kan bedst lide nummer 2
Nummer 3 og 4 er jeg egentlig også vild med, men der er et eller andet der ødelægger det lidt for mig, kan ikke helt sætter finger på det, men synes de er fede, der mangler bare et eller andet, eller også er der lidt for meget af noget hehe
nummer 5 bryder jeg mig ikke om
Nummer 1 og 2 er jeg vild med Nummer 3 og 4 er jeg egentlig også vild med, men der er et eller andet der ødelægger det lidt for mig, kan ikke helt sætter finger på det, men synes de er fede, der mangler bare et eller andet, eller også er der lidt for meget af noget hehe nummer 5 bryder jeg mig ikke om
Nummer 1 og 2 er jeg vild med
haha! hmmmmmmm. Ja, så er det jo lidt svært! nummer 5 har jeg også lyst til at smide i havnen.... behøver jeg at sige, at jeg tabte glimmerbøtten? Skidt pyt. Og tak for konstruktiv kritik
Dinna88 skriver: haha! hmmmmmmm. Ja, så er det jo lidt svært! nummer 5 har jeg også lyst til at smide i havnen.... behøver jeg at sige, at jeg tabte glimmerbøtten? Skidt pyt.
haha! hmmmmmmm. Ja, så er det jo lidt svært! nummer 5 har jeg også lyst til at smide i havnen.... behøver jeg at sige, at jeg tabte glimmerbøtten? Skidt pyt.
Haha! Kender det, det er derfor jeg er stoppet helt med at arbejde med glimmer når jeg maler
Men jeg synes altså helt klart at nummer 2 er det fedeste Mere af det
WOW! Hvor er de bare FLOTTE! ♥
Nummer 2 er virkelig flot!
"Glimmerbøttehelvedet" er jeg nu egentlig osse ret vild med
Dinna88 skriver: Jeg maler en del, hvilket mine veninder ved. Så da jeg spurgte om ønsker, sagde den ene "lyserøde malerier" - så hvad hun ønsker, skal hun få!Men jeg er faktisk liiiiidt i tvivl om, om de er for ens? De skal hænge sammen, derfor de forskellige størrelser. I ved, som sådan en "serie" nærmest Jeg ved at hun kan lide den slags, da det næææææsten er det eneste jeg maler. Vi har selv nogle stykker hængende herhjemme Og! GLÆDELIG JUL!! Og forresten - det er ikke naturligt lys (hvordankan man få det, på en dag som i dag!!) så der er klart flere detaljer når de er oppe på en væg!
Det er ikke lige min smag, men hvis din veninde normalt godt kan lide dine billeder, vil hun da også kunne lide disse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128