Er disse fine nok? (malerier - julegave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Haha! Kender det, det er derfor jeg er stoppet helt med at arbejde med glimmer når jeg maler

Men jeg synes altså helt klart at nummer 2 er det fedeste Mere af det

Det er da også bare noget JUKS

Tak, skal du have! Det er også det + det første jeg bedst kan lide. Personligt er det kun de to jeg ville have op, og så bestemt ikke i den gyselige farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Dinna88

Nemesis skriver:

er helt vild med nr. 2 og 3...:-)

er heller ikke vild med nr. 5.

:-) Sisse

Mange tak - overvejer stadig lige, om jeg bare skal gemme nummer 5 herhjemme, og male det over Dumme glimmerør.

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

MorDk skriver:

WOW! Hvor er de bare FLOTTE! ♥

Hold da op, hvor er du sød  Så kan jeg nok godt give dem, uden at være alt for nervøs.

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Faith skriver:

Nummer 2 er virkelig flot!

"Glimmerbøttehelvedet" er jeg nu egentlig osse ret vild med

Interessant, som I skriver forskellige ting, og på samme tid vinder nummer 1 og 2 åbenbart klart Men tak! 

Jeg ville personligt godt kunne lide "Glimmerbøttehelvedet" (haha!) hvis ikke det var for "klatterne" af glimmer. Ih!

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes de er rigtigt fine.
Ikke lige de farver jeg selv ville vælge, men hvis din veninder elsker den farve er jeg helt sikkert på hun bliver rigtigt glad for dem.

Det er jeg glad for at læse, TAK! Det letter lidt på nerverne - det er som om, at det næsten er helt forfærdeligt, at give hjemmelavede gaver grundet nerverne

Jeg synes selv, at lyserød er en grusom farve. Jeg ejede heller ikke lyserød maling, det siger måske lidt

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

PT skriver:

Hvor blev de fine, søde
Alt for lyserøde for min smag, men det er bare mig

Tak, søde! høhø..... Du siger måske, at du ikke ville pryde dit hjem med MASSER af lyserød?! helt ærligt.

Ej, joke aside. Hun er en rigtig tøsetøs, som elsker lyserød. 

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Mor og meget mere skriver:

Det er ikke lige min smag, men hvis din veninde normalt godt kan lide dine billeder, vil hun da også kunne lide disse. 

Ja, det er nu heller ikke så meget dét, et er mere om de er for ens/om der skulle have været mere alsidighed

Anmeld

23. december 2012

Muffin_girl

Hvis du nu gav mig disse, ja så ville jeg blive glad. Min ynglingsfarve er lyserød.. !!

Anmeld

23. december 2012

ledermus

jeg synes de er super fede kan lide alle 5 men nok mest nummer 3 og 4 

Tror bestemt hun bliver glad for dem

Anmeld

23. december 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Jeg maler en del, hvilket mine veninder ved. Så da jeg spurgte om ønsker, sagde den ene "lyserøde malerier" - så hvad hun ønsker, skal hun få!
Men jeg er faktisk liiiiidt i tvivl om, om de er for ens? De skal hænge sammen, derfor de forskellige størrelser. I ved, som sådan en "serie" nærmest

Jeg ved at hun kan lide den slags, da det næææææsten er det eneste jeg maler. Vi har selv nogle stykker hængende herhjemme

Og! GLÆDELIG JUL!!

Og forresten - det er ikke naturligt lys (hvordankan man få det, på en dag som i dag!!) så der er klart flere detaljer når de er oppe på en væg!

Ja, jeg synes de er flotte :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.