Er disse fine nok? (malerier - julegave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Mange tak - overvejer stadig lige, om jeg bare skal gemme nummer 5 herhjemme, og male det over Dumme glimmerør.

Det går i det hele taget ikke så godt for dig med at strø ting på. Synes, jeg kan huske et attack af hjerter for et par uger siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Troldemommi

Uha elsker lyserød, din veninde er en heldig pige 

Øjeglas syntes de alle er flotte, især sammen 

Monica

Anmeld

23. december 2012

Camulla

Dinna88 skriver:

Jeg maler en del, hvilket mine veninder ved. Så da jeg spurgte om ønsker, sagde den ene "lyserøde malerier" - så hvad hun ønsker, skal hun få!
Men jeg er faktisk liiiiidt i tvivl om, om de er for ens? De skal hænge sammen, derfor de forskellige størrelser. I ved, som sådan en "serie" nærmest

Jeg ved at hun kan lide den slags, da det næææææsten er det eneste jeg maler. Vi har selv nogle stykker hængende herhjemme

Og! GLÆDELIG JUL!!

Og forresten - det er ikke naturligt lys (hvordankan man få det, på en dag som i dag!!) så der er klart flere detaljer når de er oppe på en væg!

Jeg er desværre ikke vild med nogle af dem, men jeg kan også bedst lide malerier, hvor man kan se hvad det forestiller. Altså hvor det er noget helt konkret. Og så kan jeg heller ikke lide farven. Men din veninde bliver da sikkert vild med dem! Held og lykke og god jul

Anmeld

23. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg synes de første fire er super flotte. Billede 3 er især flot...synes dog det er ærgeligt der er glimmer i hjørnet. Men det er jo en smagssag.

Anmeld

23. december 2012

come2

Dinna88 skriver:

Jeg maler en del, hvilket mine veninder ved. Så da jeg spurgte om ønsker, sagde den ene "lyserøde malerier" - så hvad hun ønsker, skal hun få!
Men jeg er faktisk liiiiidt i tvivl om, om de er for ens? De skal hænge sammen, derfor de forskellige størrelser. I ved, som sådan en "serie" nærmest

Jeg ved at hun kan lide den slags, da det næææææsten er det eneste jeg maler. Vi har selv nogle stykker hængende herhjemme

Og! GLÆDELIG JUL!!

Og forresten - det er ikke naturligt lys (hvordankan man få det, på en dag som i dag!!) så der er klart flere detaljer når de er oppe på en væg!

De er ikke lige min stil .

Men fine ellers

Anmeld

23. december 2012

Pigent

Jeg kan bedst lide 3 og 4

Anmeld

23. december 2012

Tullepigen90

Jeg synes at de første 4 er rigtig fine, men den sidste er ikke lige mig. Nummer 3 og 4 synes jeg er rigtig flotte 

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hvis du nu gav mig disse, ja så ville jeg blive glad. Min ynglingsfarve er lyserød.. !!

Dejligt at vide! Jeg har kun lavet dem lyserød for hendes skyld Så de er ikke for ens?

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

ledermus skriver:

jeg synes de er super fede kan lide alle 5 men nok mest nummer 3 og 4 

Tror bestemt hun bliver glad for dem

Det er jeg glad for, tak! Mit store problem er, om de er for ens. Altså, om der skulle have været større forskel, når de skal hænge sammen!

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Ja, jeg synes de er flotte :-)

Dejligt! tak! Så har jeg vist affundet mig med, at de er som de er - så vil jeg ikke til at lave dem om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.