probleeem!!!!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Father

Anonym skriver:

Hej nu skal i høre. min svigerinde har købt en diamantring til 13.000 For et år siden I kbh. Hun tager til udlandet og viser den til en guldsmed som så siger at den Ikke er ægte. altså selve stenen. Og den klogeåge har uheldigvis smidt kvitteringen væk. Derefter viser hun det til en guldsmed igen i city2. Som siger det samme. Også er spørgsmålet, hvad kan vi gøre,? Da han solgte ringen HAR han savaraut den vr ægte. og der var vidner(mor,søS) nu spørger jeg jer, hvad havde i gjort? Hun er bare så ked af det

Ved sgu ikke om jeg ville grine eller græde. Da det ikke er mig vælger jeg at små fnise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ikke for at være ond, men jeg synes historien virker lidt usandsynlig.

Din søster har været i en butik (professionel går jeg udfra?) og købt en meget dyr ring uden at få ægthedsbevis. Og ikke nok med det, så har hun også mistet kvitteringen. Og det sidste jeg studser lidt over er: 13.000kr kontant...hmmm

Anmeld

22. december 2012

Miin'Baby'Mus

Loa skriver:

Jeg har lidt svært ved at forestille mig at den er købt i en professionel butik. Det siger ts heller ikke rigtig om den er....
Og jeg undrer mig endnu mere over at man køber noget til 13.000 kontant??!

Det er rigtig nok, men nu var det jo ikke spørgsmålet 

Anmeld

22. december 2012

dorthemus

Father skriver:

Ved sgu ikke om jeg ville grine eller græde. Da det ikke er mig vælger jeg at små fnise.

???? ja atter engang undrer jeg mig over din facon herinde.

Anmeld

22. december 2012

Father

dorthemus skriver:

Aha.

Ot: Det lugter langt væk af at være et "falsk" indlæg, jeg har simpelthen svært ved at tro på, at nogle mennesker kan være så hamrende naive(dumme), som det oprindelige indlæg lægger op til.

Anmeld

22. december 2012

dorthemus

Father skriver:

Aha.

Ot: Det lugter langt væk af at være et "falsk" indlæg, jeg har simpelthen svært ved at tro på, at nogle mennesker kan være så hamrende naive(dumme), som det oprindelige indlæg lægger op til.

Jeg forholder mig ikke til om det er fake eller ej, men du har en meget kontant og fordømmende tilgang herinde har jeg lagt mærke til. Derfor de mange ????

Anmeld

22. december 2012

Father

dorthemus skriver:

Jeg forholder mig ikke til om det er fake eller ej, men du har en meget kontant og fordømmende tilgang herinde har jeg lagt mærke til. Derfor de mange ????

Kontant, ja. Fordømmende, aldrig i livet.

Anmeld

22. december 2012

bøllen

dorthemus skriver:

Enig

Anmeld

22. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Father skriver:

Aha.

Anmeld

22. december 2012

Benjamins'mor

Det er da virkeligt også dumt at smide kvitteringen væk på noget SÅ dyrt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.