Anonym skriver:
Hej nu skal i høre. min svigerinde har købt en diamantring til 13.000 For et år siden I kbh. Hun tager til udlandet og viser den til en guldsmed som så siger at den Ikke er ægte. altså selve stenen. Og den klogeåge har uheldigvis smidt kvitteringen væk. Derefter viser hun det til en guldsmed igen i city2. Som siger det samme. Også er spørgsmålet, hvad kan vi gøre,? Da han solgte ringen HAR han savaraut den vr ægte. og der var vidner(mor,søS) nu spørger jeg jer, hvad havde i gjort? Hun er bare så ked af det
hvis hun ikke har kvittering eller noget fra butikken kan hun faktisk ikke gøre noget..hvilket jeg heller ikke tror at det vil hjælpe med bank transaktion bevis da det ikke beviser at hun rent faktisk har fået afvide at den er ægte.
så uden kvittering tror jeg ikke da der kan gøres noget desværre..
det højst sandsynigt en zirkon sten der i. de bruges til at "kopire" diamanter da de kan ligne dem så rigtigt.. ikke at der noget galt med zirkon. har selv en. men det ikke det samme som en diamant..ydermere kan man selv fremstille kopier af den ægte zirkon sten..oftes i asien
Anmeld