probleeem!!!!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.648 visninger
39 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Anonym trådstarter

Hej nu skal i høre. min svigerinde har købt en diamantring til 13.000 For et år siden I kbh. Hun tager til udlandet og viser den til en guldsmed som så siger at den Ikke er ægte. altså selve stenen. Og den klogeåge har uheldigvis smidt kvitteringen væk. Derefter viser hun det til en guldsmed igen i city2. Som siger det samme. Også er spørgsmålet, hvad kan vi gøre,? Da han solgte ringen HAR han savaraut den vr ægte. og der var vidner(mor,søS) nu spørger jeg jer, hvad havde i gjort? Hun er bare så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej nu skal i høre. min svigerinde har købt en diamantring til 13.000 For et år siden I kbh. Hun tager til udlandet og viser den til en guldsmed som så siger at den Ikke er ægte. altså selve stenen. Og den klogeåge har uheldigvis smidt kvitteringen væk. Derefter viser hun det til en guldsmed igen i city2. Som siger det samme. Også er spørgsmålet, hvad kan vi gøre,? Da han solgte ringen HAR han savaraut den vr ægte. og der var vidner(mor,søS) nu spørger jeg jer, hvad havde i gjort? Hun er bare så ked af det

tag ind til den guldsmed hun har købt den af og spørg hvad der er los..

Anmeld

21. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

Anmeld

21. december 2012

onlyme

Anonym skriver:

S-V-I-N-E-R-I.-

Anmeld

21. december 2012

tweety2060

FrkZier skriver:

BAAd

Aner ikke hvad i har af rettigheder, men ingen bon, tror jeg det "bliver påstand mod påstand"
Håber det bedste!!

Anmeld

21. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Hun må tilbage til butikken hvor hun købte den!

Anmeld

21. december 2012

henh01

Hvad jeg havde gjort? Jeg havde ALDRIG smidt en bon ud med et beløb så stort. Dernæst tror jeg ikke hun kan gære en disse - beviset for købet er jo væk, så guldsmeden kan jo bare benægte endten prisen eller at have solgt den ring.

Anmeld

21. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Tænker lidt - er den købt på dankort, kan banken måske finde overførelsen (ved dog ikke om de kan gå et år tilbage)..

Anmeld

21. december 2012

Nemesis

ja tænker også om hun har betalt med dankort så transaktionen står der..det burde gælde som en bon.

MEN det der undrer mig mest er, at med en så dyr vare burde der følge et ægthedsbevis med..en form for garantibevis på at den er ægte..ligesom at det burde have været en del at en ekstraforsikring ved inboforsikringen.

Har hun købt den privat er hun blevet snøret godt og grundigt og kan intet gøre SLET ikke uden bon.

Hvor har hun købt den henne??

Sisse

Anmeld

21. december 2012

MHB

Nemesis skriver:

ja tænker også om hun har betalt med dankort så transaktionen står der..det burde gælde som en bon.

MEN det der undrer mig mest er, at med en så dyr vare burde der følge et ægthedsbevis med..en form for garantibevis på at den er ægte..ligesom at det burde have været en del at en ekstraforsikring ved inboforsikringen.

Har hun købt den privat er hun blevet snøret godt og grundigt og kan intet gøre SLET ikke uden bon.

Hvor har hun købt den henne??

Sisse

Jeg tænkte præcis det samme... Når man køber diamanter får man som regel et ægthedsbevis med. På det står der en masse informationer om den diamant man har købt! Har hun ikke fået et sådan bevis da hun købte ringen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.