Hvad skal man betale babysitteren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Den lykkelige

Månsson skriver:

Personligt ville jeg være flov over at gi under 100 så jeg har stemt 125.. Jeg har selv arbejdet en del som barnepige og fik aldrig under 100.. Syntes man skal tænke på det ansvar der følger med

Jeg er helt enig med dig! Jeg ville aldrig give mindre end 100!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

isabellasmor

Da jeg var barnepige fik jeg 75 i timen (jeg var 13-14 år) . 

jeg synes ikke under 75. Men synes så heller ikke hvis babysitteren er over 18 eller deromkring, at man kun kan give 75. Så skal det nok være 100-120 (og mere hvis man har råd men det ville vi ikke have hvis det var os) . Og så selvfølgelig oprunding osv.. 

Anmeld

21. december 2012

L&V

Den lykkelige skriver:

Jeg er helt enig med dig! Jeg ville aldrig give mindre end 100!!

Nej det syntes jeg godt nok grænser til det nærrige.. Hvis man sku gi 200-300 for et par timers pasning syntes jeg det er fint

Anmeld

21. december 2012

Moma

Blikfang.com skriver:

Vores dreng er ca 1½ år og pigen der skal babysitte er 18 år. Hvad betaler man i timen?

KH
Tokes mor

Ville ikke være bekendt at give mindre end 100,- kr., når hun er 18 år.

Anmeld

30. december 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Kommer vel an på om h*n er over ell under 18 år. Lauras er 14 år og får 50 kr. i timen, hvilket hun selv foreslog

Tja havde slet ikke lige tænkt piger under 18 som mulighed, men i den alder, kommer det meget an på børnenes alder, ville ikke selv vælge en under 18, da jeg har 2 på 8 og 23 mdr. var sitteren under 80 ville jeg nok stadig give 80-100 kr i timen, alt efter om hun er 14 eller feks 17

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

Tja havde slet ikke lige tænkt piger under 18 som mulighed, men i den alder, kommer det meget an på børnenes alder, ville ikke selv vælge en under 18, da jeg har 2 på 8 og 23 mdr. var sitteren under 80 ville jeg nok stadig give 80-100 kr i timen, alt efter om hun er 14 eller feks 17

Ja, sjeg har så også kun én. Det er nok noget andet, når der er to børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.