Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores dreng er ca 1½ år og pigen der skal babysitte er 18 år. Hvad betaler man i timen?
KHTokes mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Blikfang.com skriver: Vores dreng er ca 1½ år og pigen der skal babysitte er 18 år. Hvad betaler man i timen? KHTokes mor
Hvor mange timer drejer det sig om? Og kommer hun langvejs fra, eller?
IG skriver: Hvor mange timer drejer det sig om? Og kommer hun langvejs fra, eller?
Formiddag en 3-3½ time tror jeg, hun bor 5-10 min væk
Hvis der ikke skal betales skat - ved ikke om det skal indberettes til skat, hvis det er småbeløb eller om det går som "vennetjeneste". Men skattefrit ville jeg nok kun give 50 kr i timen - afhængig af hvad tidspunkt på døgnet det drejer sig om.
/Fenja
har stemt 50 men jeg gav tinkes sitter 55kr i timen + transport udgifter som var 25kr men tal med hende om hvad hun forventer at få og nu er din sitter jo 18 min var 16
Er i gale jeg fik 70 i timen for at baby sitte for 25 år siden Min datter er 20 år og har altid fået 100 kr i timen
Jeg synes ikke under 100 kr.
hvis hu n kun får 50 kr i timen, så får hun 150 kr for at være der i 3 timer, det ville jeg ikke være bekendt i hvertfald.
Jeg havde min ulejers barnebarn til at gøre rent her (han var under 18) og han sfarmor gav ham 50 kr kr i timen, så det skulle jeg også, så jeg betalte ham altid for min. 2 timer, selvom han kun var her 1.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128