Hvad skal man betale babysitteren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

foto på lærred

Jeg har ikke selv haft en baby-sitter men en bekendt har haft én og der kommer det an på om det er dag eller aften. Hvis det er aften hvor barnet bare lå og sov. Dvs. hvis mor og far skal i biffen efter barnet var blevet lagt, så var det 50 kr. da sitteren blot sadog så tv og fik lidt guf. Hvis det er om dagen hvor der er lidt mere "arbejde" i det så ville de betale hende 100 kr. Men babysitteren har selv sagt at 75 kr. var nok. Måske fordi hun godt vidste, at hun måske ikke ville blive brugt så meget, hvis forældrene skulle til en bruch og hygge og ud over at skulle betale for dét så også skulle betale hende 300 kr. for at passe. Hvad de er kommet frem til ved jeg ikke.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Kløver

Vores får 90-100 i timen og synes ikke man kan tillade sig at give mindre og bonus eller oprunding er også på sin plads ved flere timers pasning. Synes ikke det er fair at betale mindre, vend den også om hvis det var en selv, jeg ville ikke arbejde for så lav en løn og ville derfor ikke byde min barnepige feks 50 kr

Anmeld

20. december 2012

Blikfang.com

Spændende debat, har stadig ikke bestemt mig for et beløb...

Er det så kr. 100,- sort? For det er da ellers noget af en timeløn for en på 18 år.

Jeg har mit eget firma og giver de skolepiger jeg har der kr. 75,- i timen (før skat) de er under 18, men i forhold til f.eks. de store supermarked som "kun" giver kr. 62,- i time...

Anmeld

20. december 2012

De3Guldklumper

Blikfang.com skriver:

Vores dreng er ca 1½ år og pigen der skal babysitte er 18 år. Hvad betaler man i timen?

KH
Tokes mor

Vi har en pige på 15 dom bp og hun får 50 kr i timen.

Anmeld

20. december 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

Vores får 90-100 i timen og synes ikke man kan tillade sig at give mindre og bonus eller oprunding er også på sin plads ved flere timers pasning. Synes ikke det er fair at betale mindre, vend den også om hvis det var en selv, jeg ville ikke arbejde for så lav en løn og ville derfor ikke byde min barnepige feks 50 kr

Kommer vel an på om h*n er over ell under 18 år. Lauras er 14 år og får 50 kr. i timen, hvilket hun selv foreslog

Anmeld

20. december 2012

MorDk

75kr. / timen...

Anmeld

20. december 2012

L&V

Personligt ville jeg være flov over at gi under 100 så jeg har stemt 125.. Jeg har selv arbejdet en del som barnepige og fik aldrig under 100.. Syntes man skal tænke på det ansvar der følger med

Anmeld

20. december 2012

blomst84

Da jeg var barnepige for 14 år siden fik jeg 80 kr i timen og der var altid massere af sodavand, mad og slik  jeg syntes hun skal have 100 i timen sort.... 

Anmeld

20. december 2012

MortilElias2010

Vores dreng er ca 1½ år og pigen der skal babysitte er 18 år. Hvad betaler man i timen?

KH
Tokes mor

Jeg har stemt 50kr i timen men det er baseret på egen erfaring da jeg var ung (under 18 år) og var babysitter. Hvorfor 100kr i timen? Det var en times tid før pigen skulle sove. (Blev flittig bruger af 159nummeret da jeg kendte en pige der var en værre een som inspirerede mig til at sidde og lytte med på de der sjove samtaler der var dengang - er der nogen på linjen?) 

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

50 kr hvis under 18 år.

75 kr hvis over 18 år.

Jeg har passet mange børn og det var min løn. Helt fair

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.