Hvad skal man betale babysitteren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

morethanperfect

125 kr. i timen ..

Det syns jeg kun er fair

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Kakao

Jeg har stemt 100 kr. Det er ud fra at hun er 18 år. Var hun under 18, så kunne hun måske få 75 kr fx..

Anmeld

20. december 2012

Benjamins'mor

Har ikke selv haft en babysitter.

Men når hun er over 18 vil jeg sige 100 kr/t.

Anmeld

20. december 2012

Muhmi

100 kr. i timen... Har man råd til at gå i byen har man også råd til at betale babysitteren ordentligt  Men jeg har altid fået omkring 500 kr. for at babysitte i 3-4 timer... Har jeg altid været super glad for

Anmeld

21. december 2012

Blikfang.com

Laulund87 skriver:

50 kr hvis under 18 år.

75 kr hvis over 18 år.

Jeg har passet mange børn og det var min løn. Helt fair

Synes det lyder som et godt forslag, og måske kunne man sige 75 i dagtimerne, og 85 efter kl. 17?

Anmeld

21. december 2012

Blikfang.com

Muhmi skriver:

100 kr. i timen... Har man råd til at gå i byen har man også råd til at betale babysitteren ordentligt  Men jeg har altid fået omkring 500 kr. for at babysitte i 3-4 timer... Har jeg altid været super glad for

Nu har jeg ikke brug for babysitter, fordi vi skal i byen og party. Vores økonomi er meget stram og skal faktisk kun bruge sitter hvis det er fordi vi begge skal arbejde. Vi har ingen familie i nærheden (dvs inden for 60 km)

Anmeld

21. december 2012

Laulund87

Blikfang.com skriver:

Synes det lyder som et godt forslag, og måske kunne man sige 75 i dagtimerne, og 85 efter kl. 17?

Ja det lyder fint, synes jeg

Anmeld

21. december 2012

Muhmi

Blikfang.com skriver:

Nu har jeg ikke brug for babysitter, fordi vi skal i byen og party. Vores økonomi er meget stram og skal faktisk kun bruge sitter hvis det er fordi vi begge skal arbejde. Vi har ingen familie i nærheden (dvs inden for 60 km)

Okay... Men synes stadig prisen er fair... Men hey snak med hende om hvad hun forventer og hvis hun siger omkring 200 kr. ja så kan i jo nøjes med det.. evt. smide en 50'er oveni for at vise at i er lidt large

Anmeld

21. december 2012

mpr

Vores dreng er ca 1½ år og pigen der skal babysitte er 18 år. Hvad betaler man i timen?

KH
Tokes mor

Det afhænger af om babysitteren er uddannet som det eller ej blev selv uddannet for 7 år siden og der fik jeg 45 i timen Men der er jo selvfølgelig løbet lidt vand i åen siden da så ville sige imellem 50-75 kr. afhængig af hvor mange timer det er og om det er eftermiddag eller aftens pasning. Pasning om aftenen plejer jeg at have hørt er lidt dyrer end hvad det giver om eftermiddagen eller tidligere - det var vist sitteren var under 18 over 18 så synes jeg det skal ligge imellem 100-120

Anmeld

21. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville nok betale 100 kr til en babysitter på 18. Dog ville jeg betale mindre hvis barnet sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.