30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
karisima skriver:
Mit barn kom til verden som et resultat af en mangeårig ”affære” (ingen af os havde andre, men vi var ikke rigtige kærester). H*n var ikke planlagt, men bestemt ikke uønsket fra min side. Desværre meldte faren ud cirka midt i graviditeten, at han ikke ville være far og han har aldrig set sit barn.
Nu er h*n efterhånden blevet næsten 3 år og er begyndt at stille spørgsmål ang. sin far. Vi har i et lille års tid set billeder og snakket om hvad far hedder og at han bor et andet sted end hjemme hos os, men h*n begynder at efterspørge mere viden om sin far og hvorfor han ikke er i vores liv. Er der andre der har været i samme situation og hvordan taklede I det?
Hvordan siger man ”Far ville ikke have dig” på børnesprog (sat på spidsen, I know
)
Det er rigtig svært
Er der en grund til han ikke ville være far, noget du kunne redigere lidt i så det er skånsomt nok at sige? Det vigtigeste er vel at anerkende hendes følelser, tanker og undren omkring hendes baggrund og hvem den ene halvdel af hende er. Har hørt mange som ikke har haft deres far sige at de følte de mangler en del af hvem de selv er, altså ikke så meget personen far, men mere hvem han er og om de ligner ham både fysisk og mentalt. Ja osv. Du ved nok hvad jeg mener 
Anmeld