Hvad sker der lige for kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

det kan også bare være at din mens kommer lidt tidligere end forventet, og det er derfor du bliver påvirket af det - nogen bliver en del mere påvirket når det er rigtig mens fremfor p-pille mens

det er selvfølgelig rigtigt men ja så må jeg være på 22 dagen i dag hvis man tæller dagen hvor man fik mens med? bare så jeg har liiidt styr på det ^^ har jo ikke rigtig været uden p-piller i laaang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

det er selvfølgelig rigtigt men ja så må jeg være på 22 dagen i dag hvis man tæller dagen hvor man fik mens med? bare så jeg har liiidt styr på det ^^ har jo ikke rigtig været uden p-piller i laaang tid

hvis du sidst bløde d. 30/11 så er dagen i dag d. 21 dag

Anmeld

21. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

hvis du sidst bløde d. 30/11 så er dagen i dag d. 21 dag

super tak så har jeg lidt styr på det! 

Anmeld

22. december 2012

mpr

Har brug for at spørge om en ting mere.. I nat sov jeg jo men vågnede meget tidligt, i eftermiddags lagde jeg mig så igen til at sove fordi jeg simpelthen var så træt og faldt også i søvn, men da jeg vågnede føltes mit hoved underligt altså som om at det kun var kroppen der havde sovet og at mit hoved var et helt andet sted henne (som i at hovedet ikke havde sovet?)... Sådan lidt somom at hvis man forestillede sig hovedet fuld af luft. men kroppen vildt tung. Har nogen oplevet det?

Anmeld

5. januar 2013

Vilgerneværegravid

Jeg tænker flere ting med de symptomer du har: stress, depression eller ubalance i dit stofskifte (for højt). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.