Hvad sker der lige for kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

mpr

StineW79 skriver:

Tis i en kop, så undgår du også våde finger. Så dypper du bare testen i koppen. Vh stine

Øvsen bøvsen.. Bragende negativ test her til morgen...

Men min krop kan stadig ikke finde ud af at sove... Var vågen 33 timer i går inden jeg kunne falde i søvn kl 21 og vågnede her kl 4:30 og har ikke kunne sove siden ._. hvilket slet ikke ligner mig der plejer at kunne sove 12 timer i streg hvis jeg fik lov :s Og endnu mere ved søvn underskud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

der skal ikke mere end en gang til før at blive gravid

mon ikke han bliver glad selvom det kommer lidt før planlagt

Nå negativ test her til morgen

Anmeld

21. december 2012

Camillos

Chel1992 skriver:

Men min krop kan stadig ikke finde ud af at sove... Var vågen 33 timer i går inden jeg kunne falde i søvn kl 21 og vågnede her kl 4:30 og har ikke kunne sove siden ._. hvilket slet ikke ligner mig der plejer at kunne sove 12 timer i streg hvis jeg fik lov :s Og endnu mere ved søvn underskud...

vent til din mens udebliver.. det lyder som mig inden jeg opdsgede jeg var gravid.

Anmeld

21. december 2012

mpr

Camillos skriver:

ikkihuhvohvornådde

vent til din mens udebliver.. det lyder som mig inden jeg opdsgede jeg var gravid.

Ja ved ikke hvornår det er men må vel bare gå ud fra 4 uger efter sidste mens første dag? :-)

Anmeld

21. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker også prøv at teste igen om 1 uges tid, hvis ik din mens er kommet der. Der er jo så stor norsken på, hvor lang ens cyklus er. Min er feks normalt på 31-32 dage, mange jeg kender har på 27-28 dage. Så allerede der er der jo stor forskel på, hvornår der ka testes! 

Hvís du stadig ik harfeber meneinen nytår, og du stadig er træt, men ik ka sove rigtig, styntes jeg du ska snakke med lægen igen. Evt få nogle indsivning piller, så du ka komme ind i en god søvn rytme igen. Vh stine

Anmeld

21. december 2012

mpr

StineW79 skriver:

Jeg tænker også prøv at teste igen om 1 uges tid, hvis ik din mens er kommet der. Der er jo så stor norsken på, hvor lang ens cyklus er. Min er feks normalt på 31-32 dage, mange jeg kender har på 27-28 dage. Så allerede der er der jo stor forskel på, hvornår der ka testes! 

Hvís du stadig ik harfeber meneinen nytår, og du stadig er træt, men ik ka sove rigtig, styntes jeg du ska snakke med lægen igen. Evt få nogle indsivning piller, så du ka komme ind i en god søvn rytme igen. Vh stine

Så har jeg sat mig en dag i kalenderen jeg skal teste igen Og har fået snakket med en af de andre læger her til morgen og han gav mig en tid inde hos min egen læge d. 3 januar hvis jeg ikke har fået min menstruation endnu der så laver hun en test på mig også Ihh det er så spændende!

Ja hvis mit søvn mønster her ikke lige ændre sig kan det godt tænkes jeg skal have et eller andet for det er ikke holdbart at jeg som nu sidder og nærmest falder i søvn i skolen fordi jeg ikke kan sove det jeg skal om natten Heldigvis er det jo juleferie efter i dag så må håbe det vender den næste uges tid

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Du kan jo evt. starte med at tage nogle graviditets-vitaminer Det anbefales at man starter allerede når man planlægger at blive gravid, så 2½ måned før eller ej

Anmeld

21. december 2012

mpr

Team Putte skriver:

Du kan jo evt. starte med at tage nogle graviditets-vitaminer Det anbefales at man starter allerede når man planlægger at blive gravid, så 2½ måned før eller ej

det gør jeg i forvejen det valgte vi at jeg allerede skulle begynde på d. 1 december når vi vidste at vi skulle igang til februar fordi så havde jeg den rigtige mængde vitaminer i kroppen så ingen problemer der

Anmeld

21. december 2012

mpr

Team Putte skriver:

spiser i hvert fald Gravitamin ved ikke hvad jeg ellers skal have

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

det gør jeg i forvejen det valgte vi at jeg allerede skulle begynde på d. 1 december når vi vidste at vi skulle igang til februar fordi så havde jeg den rigtige mængde vitaminer i kroppen så ingen problemer der

Så tror jeg ihvertfald ik du mangler vitaminer Hvis du er meget indenfor så prøv at gå nogle ture i dagslyset.. Mangler du d-vitamin vil den blive boosted der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.