Hvad sker der lige for kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

mpr

Team Putte skriver:

Så tror jeg ihvertfald ik du mangler vitaminer Hvis du er meget indenfor så prøv at gå nogle ture i dagslyset.. Mangler du d-vitamin vil den blive boosted der

Skal prøve at være mere ude selvom jeg nu er ude hver dag men ja kan være jeg mangler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Skal prøve at være mere ude selvom jeg nu er ude hver dag men ja kan være jeg mangler

Tager du chili-piller eller hvidløgskapsler?

Oplevede en rigtig øv periode da jeg tog det.. MEGA træt, dårlig og ved siden af mig selv i 3 uger

Anmeld

21. december 2012

mpr

Team Putte skriver:

Tager du chili-piller eller hvidløgskapsler?

Oplevede en rigtig øv periode da jeg tog det.. MEGA træt, dårlig og ved siden af mig selv i 3 uger

Nej tager intet andet end de der Gravitaminer, ingen medicin eller andet lignende Tror ikke engang jeg aner hvad de to du nævner gør?

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Nej tager intet andet end de der Gravitaminer, ingen medicin eller andet lignende Tror ikke engang jeg aner hvad de to du nævner gør?

Hehe det booster forbrændingen

Se tiden an så Du kan oz have tilraget dig en lille baktusse et sted som viser sig sådan her.. Men håber da i har en positiv test til nytår, selvom det er før tid

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Nå negativ test her til morgen

hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld

21. december 2012

mpr

Team Putte skriver:

Hehe det booster forbrændingen

Se tiden an så Du kan oz have tilraget dig en lille baktusse et sted som viser sig sådan her.. Men håber da i har en positiv test til nytår, selvom det er før tid

Hehe det kan være det er i hvert fald ikke noget jeg har oplevet før Men en positiv test kunne da gøre det acceptabelt at have det som jeg har det :p Men nu må vi se ^^

Anmeld

21. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

hvor langt er du i din cyklus?

Må ærligt indrømme jeg ANER det ikke i min p-pille periode der startede min cyklus 5-7 dage efter sidste p-pille og efter jeg toppede så gik der også lige 5 dage efter sidste pille og imellem den og den næste gik der 23 dage og imellem den og så den sidste jeg har haft gik der 10 dage.. Så jeg har INGEN ide så det har heddet uden for p-piller

P-pille blødning d. 28 oktober
Rigtig blødning d. 20 november

Rigtig blødning d. 30 november

Og har så ikke haft noget tegn på menstruation siden den sidste stoppede d. 3 december

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Må ærligt indrømme jeg ANER det ikke i min p-pille periode der startede min cyklus 5-7 dage efter sidste p-pille og efter jeg toppede så gik der også lige 5 dage efter sidste pille og imellem den og den næste gik der 23 dage og imellem den og så den sidste jeg har haft gik der 10 dage.. Så jeg har INGEN ide så det har heddet uden for p-piller

P-pille blødning d. 28 oktober
Rigtig blødning d. 20 november

Rigtig blødning d. 30 november

Og har så ikke haft noget tegn på menstruation siden den sidste stoppede d. 3 december

hm så det nok også lige tidligt  nok at kunne teste positiv, hvis du er gravid - der går nok en uges tid eller lign.

Anmeld

21. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

hm så det nok også lige tidligt  nok at kunne teste positiv, hvis du er gravid - der går nok en uges tid eller lign.

Ja det er nok rigtigt jeg har ingen erfaring med det her som sagt så jeg lyttede bare men ja det er nok lige tidligt nok

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ja det er nok rigtigt jeg har ingen erfaring med det her som sagt så jeg lyttede bare men ja det er nok lige tidligt nok

det kan også bare være at din mens kommer lidt tidligere end forventet, og det er derfor du bliver påvirket af det - nogen bliver en del mere påvirket når det er rigtig mens fremfor p-pille mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.