Hvad sker der lige for kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.527 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. december 2012

mpr

Har brug for at stille et spørgsmål og ved ikke hvor jeg ellers lige skulle spørge henne så her kommer det!

Jeg er begyndt at blive rigtig bange for mig selv...

Er død træt og har sovet næsten en hel uges skole dage væk fordelt over 2 uger, fordi jeg simpelthen har været så træt fra morgen til midt eftermiddag... I går er jeg så begyndt at få hedeture så snart jeg har overtøj på eller ligger under dynen.. Men ingen feber?? Og i nat har jeg slet ikke kunne sove fordi med dyne var det en sauna og uden var det nordpolen... Så køre lige nu på reserve tankene af energi tror jeg.. Tuder også over ingen ting for tiden.. Min kæreste skal ikke så meget som sige noget i et forkert toneleje uden jeg blev helt vildt ked af det... Mangler jeg nogle vitaminer eller hvad er det lige der sker??? Jeg er forvirret...

Nogen der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lyder fulstændig som inden jeg opdage jeg var gravid sidst! Ville nok tage en test for en sikkerheds skyld! 

Og ellers syntes jeg helt klart du ska tá en snak med din læge hurtigst muligt. Vh stine

Anmeld

20. december 2012

mpr

StineW79 skriver:

Lyder fulstændig som inden jeg opdage jeg var gravid sidst! Ville nok tage en test for en sikkerheds skyld! 

Og ellers syntes jeg helt klart du ska tá en snak med din læge hurtigst muligt. Vh stine

Seriøst?!

Kan godt høre det var sent jeg spurgte om det her så.. Kommer lige fra lægen *slå hovedet ind i mur smiley*

Men ville jeg godt kunne teste positiv når det ikke er 4 uger siden jeg havde mens første dag endnu?

Anmeld

20. december 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Har brug for at stille et spørgsmål og ved ikke hvor jeg ellers lige skulle spørge henne så her kommer det!

Jeg er begyndt at blive rigtig bange for mig selv...

Er død træt og har sovet næsten en hel uges skole dage væk fordelt over 2 uger, fordi jeg simpelthen har været så træt fra morgen til midt eftermiddag... I går er jeg så begyndt at få hedeture så snart jeg har overtøj på eller ligger under dynen.. Men ingen feber?? Og i nat har jeg slet ikke kunne sove fordi med dyne var det en sauna og uden var det nordpolen... Så køre lige nu på reserve tankene af energi tror jeg.. Tuder også over ingen ting for tiden.. Min kæreste skal ikke så meget som sige noget i et forkert toneleje uden jeg blev helt vildt ked af det... Mangler jeg nogle vitaminer eller hvad er det lige der sker??? Jeg er forvirret...

Nogen der har oplevet noget lignende?

altså.. jeg ville umidlbart sige at enten er du gravid - eller også mangler du D-vitaminer! men er ikke læge så kan jo ikke sige det med sikkerhed

Anmeld

20. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

altså.. jeg ville umidlbart sige at enten er du gravid - eller også mangler du D-vitaminer! men er ikke læge så kan jo ikke sige det med sikkerhed

Virkelig det var ikke lige det der havde slået mig.... kæresten og jeg har kun haft ubeskyttet sex... 1 gang må lige snakke med lægen efter nytår.. min læge har åbenbart fri indtil efter nytår hvis jeg vil have min egen læge nå men må jo se om jeg kan fremtrylle sådan en positiv test en af dagene...

Gud hvad siger jeg til kæresten det var jo ikke meningen vi skulle prøve at blive gravide før om 2½ måned

Anmeld

20. december 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Virkelig det var ikke lige det der havde slået mig.... kæresten og jeg har kun haft ubeskyttet sex... 1 gang må lige snakke med lægen efter nytår.. min læge har åbenbart fri indtil efter nytår hvis jeg vil have min egen læge nå men må jo se om jeg kan fremtrylle sådan en positiv test en af dagene...

Gud hvad siger jeg til kæresten det var jo ikke meningen vi skulle prøve at blive gravide før om 2½ måned

der skal ikke mere end en gang til før at blive gravid

mon ikke han bliver glad selvom det kommer lidt før planlagt

Anmeld

20. december 2012

StineW79

Chel1992 skriver:

Seriøst?!

Kan godt høre det var sent jeg spurgte om det her så.. Kommer lige fra lægen *slå hovedet ind i mur smiley*

Men ville jeg godt kunne teste positiv når det ikke er 4 uger siden jeg havde mens første dag endnu?

Helt seriøst!! 

Skynd dig at teste, så ka det være i får en tidlig julegave vh stine

Anmeld

20. december 2012

mpr

FrkZier skriver:

der skal ikke mere end en gang til før at blive gravid

mon ikke han bliver glad selvom det kommer lidt før planlagt

I know Men havde ikke lige regnet med at man kunne få en evt. ægløsning (hvis jeg er gravid) allerede 7 dage efter mens første dag :p Så vi troede vel egentligt at vi var sikret

Ej han skal nok blive glad hvis det er Det er mere at jeg ikke skal sige noget før jeg rent faktisk har bevis på det fordi jeg har snakket baby hele det sidste halve års tid og tror bare han ville ryste på hovedet af mig hvis jeg sagde jeg havde en mistanke men han jokede da selv med at jeg måske skulle tage en test her for leden fordi jeg begyndte at tude til en film (tuder ALDRIG til film ) så det kan da være der er noget tør bare ikke sætte forhåbningerne for højt på

Anmeld

20. december 2012

mpr

StineW79 skriver:

Helt seriøst!! 

Skynd dig at teste, så ka det være i får en tidlig julegave vh stine

Ihhhh må jeg hellere få gjort i morgen så Håber bare ikke jeg drukner den..For har kun en.. den sidste test jeg tog for laaang tid siden druknede jeg fordi jeg ikke kunne finde ud af at holde den xD 

Anmeld

20. december 2012

StineW79

Chel1992 skriver:

Ihhhh må jeg hellere få gjort i morgen så Håber bare ikke jeg drukner den..For har kun en.. den sidste test jeg tog for laaang tid siden druknede jeg fordi jeg ikke kunne finde ud af at holde den xD 

Tis i en kop, så undgår du også våde finger. Så dypper du bare testen i koppen. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.