Hvor mange gange er du/I flyttet med barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Fenja09

Vi har boet i hus i snart 5 år, men det er en tjenestebolig så på et tidspunkt er vi nødt til at flytte. Indtil videre bliver vi boende og vores datter har ikke oplevet en flytning endnu.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

morethanperfect

Vi er flyttet fra lejlighed til lejlighed og nu i hus hvor vi bliver boende

Anmeld

18. december 2012

Simon's moar <3

Vi flyttede for 2 år siden fra lille rækkehus, til stort rækkehus. Da var Simon knap 1 ½ år.
Regner med, at vi kommer til at flytte én gang mere, da jeg engang gerne vil ha eget hus.. Og et barn eller to mere.. Og det er der ikke plads til her

Anmeld

18. december 2012

Den lykkelige

Min datter er snart 2 år.. vi købte eget hus lidt inden jeg blev gravid.. elsker huset, men af økonomiske årsager håber jeg at vi kan flytte i noget billigere.. vi får svar torsdag af banken..  det ligger i samme by som hun går i dagpleje og kommer til at gå i børnehave i den by.. så vi vil slippe for at skulle starte bilen for det, men kan bare trille derhen  så hvis det går igennem med banken torsdag så har vi flyttet en gang..

Anmeld

18. december 2012

BabyMama2

Mig, min datter & kæreste er lige flyttet i et hus sammen, vi boede hos min mor før så er kun flyttet 1 gang

Anmeld

18. december 2012

LinLin

To gange...

Første gang flyttede vi med David fra en 2vær. Til en 4værelses i samme afd i boligforeningen...
Anden gang flyttede vi med begge drenge fra det vestlige aarhus til det sydlige aarhus

Anmeld

18. december 2012

Clisolka

Ingen gange - endnu 

Jeg har boet i denne lejlighed i 10 år til påske - for 3 år siden flyttede min kæreste ind og kort tid efter var jeg gravid. 

Problemet er nu bare at det er en 2 vær. lejlighed, så vi søger efter den rigtige i området inden vi flytter  Vi har en pige på 2, så det er efterhånden begrænset med plads vi har 

Anmeld

18. december 2012

henh01

Med den store på 8 århar jeg flyttet 3 gange - den lille er flyttet en gang. Vi flyttede kun her sidste gang fordi den lille havde astmatisk bronkitis og vi kunne få noget allergi venligt noget der tilmed lå MEGET tættere på skolen Og så med have....

Her bor vi i hvert fald 6 år endnu, hvor vi måske køber et hus i samme område.

Anmeld

18. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi fik nøglerne til her hvor vi bor, den da lægen bekræftede graviditeten dom endte med vores datter Isabell og nu er lillesøster Elina også kommet til. Vi bør til leje, men vil gerne have vores eget hus indenfor den nærmeste fremtid.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.