Hvor mange gange er du/I flyttet med barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange gange har du/I flyttet mens I har haft barn/børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.515 visninger
38 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Sitrani

Ja jeg har lige et lille spørgsmål... skriv gerne en kommentar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Hvem?

0 gange og kommer heller ikke til det - købte i 2008 en stor, nedlagt landejendom og i 2010 fik vi 2 drenge, dette er deres hjem og her blir vi

Anmeld

18. december 2012

Camilla..

Vi har flyttede 2 gange.

Da vi ikke kunne holde ud at bo i Store Heddinge, flyttede vi tilbage til Glostrup

& vi kommer til at flytte igen, når vi på et tidspunkt skal købe hus.

Anmeld

18. december 2012

L&V

STN skriver:

Vi har boet her i 6-7år. Flyttede direkte hjemmefra og i vores nuværende hus og har ingen planer om at flytte

Anmeld

18. december 2012

ModerNatur

Vi er aldrig flyttet.. Vi købte vores ejendom lige inden jeg blev gravid med vores datter..

Vi har sat rigtig meget i stand, og gør stadig væk.. Man kan vel sige at det er vores hobby.. Vi elsker vores hus, og vi ku ikke drømme om at flytte medmindre vi blev tvunget til det

Anmeld

18. december 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vi er flyttet 2 gange fra lejlighed til rækkehus og nu eget hus hvor vi bliver

Anmeld

18. december 2012

Sitrani

hannetheis skriver:

Vi er flyttet 2 gange fra lejlighed til rækkehus og nu eget hus hvor vi bliver

Ok.. Vi er selv flyttet 1 gang, fra lejlighed til en anden lejlighed... og vi har nu mulighed for, at leje et hus.. Vi overvejer det stadig, for vi kan jo under alle omstændigheder, ikke blive i huset, da vi jo kun lejer det, så vi kommer til at skulle flytte ud igen efter nogle år.. Og så har vi alt i alt flyttet 3 gange med vores datter.. hun er halvandet år gammel nu... Så synes det er mange gange at rive teltpælene op, selvom hun nok ikke kan huske det, når hun bliver ældre...

Anmeld

18. december 2012

AnnaK89

Vi flyttede en gang for 1 år siden.
Vores datter er handicappet og vores hus var ikke handicapvenligt, så vi måtte sælge det og flytte i en handicapvenlig lejlighed.
Her har vi planer om at blive de næste 4-5 år, så jeg kan blive færdig med min uddannelse, og derefter flytter vi nok i hus igen.

Anmeld

18. december 2012

M (:

STN skriver:

Jeg har stemt blank, da vores kommende søn/datter ikke er kommet til verden endnu, men vi vil 100% sikkert flytte mindst én gang, da den lejlighed vi bor i nu er stor nok indtil videre, men da vi gerne vil have en ordentlig børneflok, bliver vi nok nødt til at flytte før eller siden.. (:

Anmeld

18. december 2012

Bertris

Nu har jeg stemt blankt da prinsessen endnu ikke er født (termin 18/3). 

Men vi skal flytte her i starten af februar til en ny lejlighed nede hos min forlovedes familie, og der satser jeg på vi bliver til vi engang får råd til at købe et hus, hvor vi kan blive boende  

så medmindre jeg føder før vi flytter kommer vi forhåbenligt kun til at flytte engang med den første 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.