Hvor mange gange er du/I flyttet med barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

EnGodMor

Rockertand skriver:

Vi byggede hus og da det var på plads, planlagde og fik vi vores ældste. Jeg har selv flyttet som barn og ønsker aldrig nogensinde at udsætte mine børn for det, så vi har sikret os, så vi aldrig nogensinde behøver at flytte. Det er meget vigtigt for os, at vores børn har en sikker, fast base.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Københavnermor

Vi skal flytte i løbet af den kommende måned (er ved at gøre den nye lejlighed i stand). Regner ikke med at vi skal flytte igen mens børnene bor hjemme. Så jeg har stemt 1 gang, og det er kun den ældste (Min datter på 1 år) der kommer til at opleve det, da den yngste stadig er i maven..

Anmeld

18. december 2012

4kløver

5 efter den første kom for 18 år siden. Og vil flytte igen da ingen af os kan lig det sted vi bor nu.

Anmeld

18. december 2012

bøllen

Har stemt 1 gang, købte hstokket før de store blev 2 år. De er nu 11 .

mindstemanden har derfor flyttet

Anmeld

18. december 2012

Tvebakken

Jeg har svaret 2.

Vi boede i lejlighed, da vi fik nr 1.
Flyttede så til lejet rækkehus da vi fik nr 2 - og købte så eget hus, da nr 2 var knap 4.
Nu har vi så også fået en 3'er.

Så første barn er flyttet 2 gange, 2. barn kun een gang og 3. barn slet ikke (og kommer forhåbentlig ikke til det, da vi er super glade for at bo, hvor vi bor nu. )

Anmeld

18. december 2012

trunte24

STN skriver:

Ja jeg har lige et lille spørgsmål... skriv gerne en kommentar

2 gange og han er 2 år og 2 måneder. Første gang da hans far og jeg flyttede fra hinanden, og anden gang, for at komme væk fra det dårlige karter jeg var nød til at flytte i da vi gik fra hinanden.

Anmeld

18. december 2012

L83

4 gange men det har været i samme by.

Anmeld

18. december 2012

Benjamins'mor

1 gang.

Vores lejlighed var kun midlertidig. Vi bor der hvor vi hele tiden har villet bo nu.

Anmeld

18. december 2012

Laulund87

Vi har aldrig flyttet med vores datter.. Vi købte hus for 4 år siden og jeg blev gravid kort tid efter.

Om 3-4 år vil vi gerne købe noget større, måske et nedlagt landbrug.

Anmeld

18. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Vi er flyttet 1 gang, 10 dage før Astrid blev 1 år flyttede vi til min barndomsby, hvor vi bor nu i et super lækkert hus/rækkehus med egen have..

Jeg vil rigtig gerne flytte fra byen, men kan ikk undvære mit hus.. Og slet ikk tanken om at jeg ver hér kan jeg klare mig alene...
Men vi komme nok til at flytte om nogle år, hvis der pludselig dukker en mand op og flere børn kommer til... Men den tid den sorg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.