Hvor mange gange er du/I flyttet med barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Valle81

De to store har prøvet at flytte 2 gange, fra lejlighed til rækkehus og så kik hus. De to små kun fra rækkehus til hus. Vi håber at kunne blive boende her, men det afhænger lidt af finanskrisen, og vender den ikke bare lidt, kan vi nok ikke købe og så skal vi flytte igen..... men vi arbejder stærkt på, at dette ikke sker, new har egentlig ingen kvaler ved at flytte, jo vi får nyt hjem, men dagplejen er det samme sted osv, det er mere når der kommer skoleslidt, institutionsskift og sådan indover af flere omgange, at det kan blive et problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Valle81

De to store har prøvet at flytte 2 gange, fra lejlighed til rækkehus og så kik hus. De to små kun fra rækkehus til hus. Vi håber at kunne blive boende her, men det afhænger lidt af finanskrisen, og vender den ikke bare lidt, kan vi nok ikke købe og så skal vi flytte igen..... men vi arbejder stærkt på, at dette ikke sker, new har egentlig ingen kvaler ved at flytte, jo vi får nyt hjem, men dagplejen er det samme sted osv, det er mere når der kommer skoleslidt, institutionsskift og sådan indover af flere omgange, at det kan blive et problem

Anmeld

18. december 2012

B&J

1gang men det var også for daniel kunne få sit egen værelse hader selv at flytte da jeg flyttede over 15 gange da jeg boede hjemme...

men hvis der en dag skulle komme en lille mere skal vi jo flytte igen men det er også helt okay

Anmeld

18. december 2012

MorDk

Vi er flyttet 1 gang! tror kun der bliver 1 flytning mere hvis det er...

Anmeld

18. december 2012

Rockertand

Vi byggede hus og da det var på plads, planlagde og fik vi vores ældste. Jeg har selv flyttet som barn og ønsker aldrig nogensinde at udsætte mine børn for det, så vi har sikret os, så vi aldrig nogensinde behøver at flytte. Det er meget vigtigt for os, at vores børn har en sikker, fast base.

Anmeld

18. december 2012

dorthemus

Aldrig...og kommer ikke til det, med mindre jeg blir tvunget

Anmeld

18. december 2012

sabi1979

2 gange med vores store datter , første gang var hun 2 år og anden gang var hun 6 ½ og der flyttede vi i eget hus og har fået en datter mere for 3 år siden og venter barn nr 3 :-) <3

Anmeld

18. december 2012

serinasmor

STN skriver:

Ja jeg har lige et lille spørgsmål... skriv gerne en kommentar

indtil videre er vi flyttet 2 gange .. vi kommer med største sandsynlighed til at flytte mindst én gang mere i den tid hun bor hjemme .. vi lejer nemlig og har i sommer flyttet by for at komme tættere på kærestens arbejde - som han nu har mistet ... så kan det tænkes vi ender med at blive nødt til at rykke teltpælene op og flytte by igen for at få job(håber jeg ikke) .. og så har vi jo en drøm som mange andre om eget hus ... dette kan ikke blive før vi begge har haft arbejde i i hvert fald 2 år..

drømme er der mange af .. første gang flyttede vi for at bo i et lejet rækkehus hvor frøkenen kunne få eget værelse

Anmeld

18. december 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
STN skriver:

Ok.. Vi er selv flyttet 1 gang, fra lejlighed til en anden lejlighed... og vi har nu mulighed for, at leje et hus.. Vi overvejer det stadig, for vi kan jo under alle omstændigheder, ikke blive i huset, da vi jo kun lejer det, så vi kommer til at skulle flytte ud igen efter nogle år.. Og så har vi alt i alt flyttet 3 gange med vores datter.. hun er halvandet år gammel nu... Så synes det er mange gange at rive teltpælene op, selvom hun nok ikke kan huske det, når hun bliver ældre...

Vores var næsten 3 år da vi flyttede første gang af pladsmangen da vi ventede barn igen. Og er lige flyttet for en md siden kun 1 år efter men vil så heller ikke flytte mere.
Tror ikke børn bemærker det syntes det er værre hvis de skal flytte institution hver gang også. Det er vores ikke på noget tidspunkt

Anmeld

18. december 2012

EnGodMor

Hvem? skriver:

0 gange og kommer heller ikke til det - købte i 2008 en stor, nedlagt landejendom og i 2010 fik vi 2 drenge, dette er deres hjem og her blir vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.