Jeg er begyndt at bløde 4+5 :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Christina :-)

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak for dine tanker 

Men ved dog ikke... Hcg-tallet er ikke steget som det skulle og bløder stadig en smule... dog ingen smerter på noget tidspunkt.. 

Ved stadig ikke om jeg er købt eller solgt... Skal have taget ny bp på torsdag og fredag scannes.. 

Har allermest bare lyst til at ligge mig under dynen og blive liggende indtil på fredag... 

for den stadig har det godt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Det lyder godt

Så er der update... Desværre bare ikke en alt for god en  

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Jeg fik taget bp imorges...

Jeg havde i onsdags hcg-tal på 160, så hvis det skulle gå helt efter bogen, så burde tallet idag være på omkring 700 (da det jo fordobles hver 2. dag) MEN.... tallet er idag kun på 348  Så jeg skal have taget en ny bp på torsdag og så skal jeg scannes fredag... Bløder stadig, dog slet slet ikke lige så meget som en normal mens, og kun når jeg går på toilettet (bindende er stortset rene)

Men hvor er det bare forfærdeligt at gå rundt i den her skide uvished... Tror løbet er kørt for denne gang...

ØV! 

Åhh søde sikke træls at skulle gå i uvished! Jeg håber på det bedste for jer!

Kæmpe

Anmeld

17. december 2012

frkanonym

WantingBaby2012 skriver:

Jeg havde i onsdags hcg-tal på 160, så hvis det skulle gå helt efter bogen, så burde tallet idag være på omkring 700 (da det jo fordobles hver 2. dag) MEN.... tallet er idag kun på 348  Så jeg skal have taget en ny bp på torsdag og så skal jeg scannes fredag... Bløder stadig, dog slet slet ikke lige så meget som en normal mens, og kun når jeg går på toilettet (bindende er stortset rene)

Men hvor er det bare forfærdeligt at gå rundt i den her skide uvished... Tror løbet er kørt for denne gang...

ØV! 

krydser for, bp viser højere tal og scanningen viser et lille foster! 

Anmeld

17. december 2012

et-ønske

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak for dine tanker 

Men ved dog ikke... Hcg-tallet er ikke steget som det skulle og bløder stadig en smule... dog ingen smerter på noget tidspunkt.. 

Ved stadig ikke om jeg er købt eller solgt... Skal have taget ny bp på torsdag og fredag scannes.. 

Har allermest bare lyst til at ligge mig under dynen og blive liggende indtil på fredag... 

Puha sikke en omgang jeg håber og krydser for at der stadig er en lille spunk derinde Det skal der være!!

Jeg kan virkelig godt forstå du synes der er lang tid til fredag

Sender en masse i din retning!

Anmeld

19. december 2012

fnuggi

WantingBaby2012 skriver:

ØV! 

håber bare du er langsom til at danne hcg 

har selv lige taget turen gennem dette og det endte med at det blev en bio da mit tal heller ikke steg men skal igang igen nu her til januar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.