Jeg er begyndt at bløde 4+5 :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

WantingBaby2012

Så har jeg lige talt med vagtlægen, en rigtig sød dame som rådede mig til at holde mig i ro idag. Så længe jeg ikke bløder meget så ville jeg være bedre tjent med at kontakte klinikken imorgen og blive scannet af dem. Jeg måtte ikke opgive håbet endnu. Det blir en lang arbejdsdag imorgen. 

Suk. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Jeg blødte også en lille smule, godt nok omkring uge 7, men jeg gik fuldstændig i panik! Jeg blev skannet, og alt var i fineste orden, det var slimhinderne der var lidt rod i!

Får du crinone? Det kan irritere slimhinderne, og det kan blive meget mørkt, når det kommer med ud...

Håber ikke det er noget!

Nej jeg tager ingen hormoner nu og fra æo til bp tog jeg Lutinus. 

Men jeg ringer til klinikken imorgen og får dem til at scanne mig. Den her uvished er dræbende 

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

WantingBaby2012 skriver:

NEEEJ det måtte bare ikke ske 

Jeg havde i formiddags murren i underlivet som lige inden mens plejer at komme, og i eftermiddags begyndte jeg at bløde. Jeg fik taget blodprøve i onsdags som var positiv og med hcg tal på 160. Jeg bløder ikke meget og har ikke ondt men når jeg går på toilettet ryger der mørkt blod ud. Nu her til aften er der ikke noget men tror ikke på at det er færdig... 

Er helt knust  Er der overhovedet nogen chance for at den stadig er der? skal man ringe til klinikken eller vagtlægen for at få dem til at scanne eller? Har først fået en tid til scanning d 2. januar... 

Lorte dag 

Æv altså!!

Anmeld

16. december 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Nej jeg tager ingen hormoner nu og fra æo til bp tog jeg Lutinus. 

Men jeg ringer til klinikken imorgen og får dem til at scanne mig. Den her uvished er dræbende 

Nå ja du er selvfølgelig hold op med at tage hormoner men derfor kan slimhinderne godt være sårbare, så jeg for af det er grunden!

Uvisheden er frygtelig! Jeg håber klinikken kan tage dig tidligt i morgen!

Anmeld

16. december 2012

Putomanen

Jeg   alt hvad jeg kan for, at du bare er en af dem, som bløder lidt i graviditeten!

Kæmpe  til dig.

Anmeld

16. december 2012

Camillos

WantingBaby2012 skriver:

NEEEJ det måtte bare ikke ske 

Jeg havde i formiddags murren i underlivet som lige inden mens plejer at komme, og i eftermiddags begyndte jeg at bløde. Jeg fik taget blodprøve i onsdags som var positiv og med hcg tal på 160. Jeg bløder ikke meget og har ikke ondt men når jeg går på toilettet ryger der mørkt blod ud. Nu her til aften er der ikke noget men tror ikke på at det er færdig... 

Er helt knust  Er der overhovedet nogen chance for at den stadig er der? skal man ringe til klinikken eller vagtlægen for at få dem til at scanne eller? Har først fået en tid til scanning d 2. januar... 

Lorte dag 

jeg begyndte at bløde omkring uge 6-8 ... først en lidt kraftig blødning og derefter pletblødning i 3 uger!! og jeg havde ingen smerter.. og jeg sidder med min datter i armene idag... det kan være en irriteret slimhinde ellee livmoderhals.. synes du skal ringe til kliniklen inden jul og alt det her...  det frygteligt at bløde .. føler virkelig med dig søde.. 

Anmeld

16. december 2012

WantingBaby2012

Putomanen skriver:

Jeg   alt hvad jeg kan for, at du bare er en af dem, som bløder lidt i graviditeten!

Kæmpe  til dig.

Tusind tak 

Jeg får nok brug for lidt  

Anmeld

16. december 2012

Christina :-)

Hvordan står det til nu:-)?

Anmeld

16. december 2012

WantingBaby2012

Camillos skriver:

jeg begyndte at bløde omkring uge 6-8 ... først en lidt kraftig blødning og derefter pletblødning i 3 uger!! og jeg havde ingen smerter.. og jeg sidder med min datter i armene idag... det kan være en irriteret slimhinde ellee livmoderhals.. synes du skal ringe til kliniklen inden jul og alt det her...  det frygteligt at bløde .. føler virkelig med dig søde.. 

Har også læst lidt om det og ved at ikke nødvendigvis behøver være ret dårligt tegn men hold da op hvor bliver man bare bekymret for at noget er gået galt altså...

Jeg tager på klinikken imorgen tidlig og prøver at få dem til at tage mig ind til scanning eller blodprøve! 

Tak for dine beroligende ord 

Håber at alt går godt med prinsessen 

Anmeld

16. december 2012

WantingBaby2012

Stinna92:) skriver:

Hvordan står det til nu:-)?

Jeg bløder ikke når jeg går på toilettet men hvis jeg presser lidt kommer der små klumper blod ud.  Jeg har heller ikke ondt. 

Det mest frustrerende er at man bare ikke ved om man er købt eller solgt. Så håber inderligt at de vil tage mig ind til scanning eller pb imorgen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.