Jeg er begyndt at bløde 4+5 :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Nå ja du er selvfølgelig hold op med at tage hormoner men derfor kan slimhinderne godt være sårbare, så jeg for af det er grunden!

Uvisheden er frygtelig! Jeg håber klinikken kan tage dig tidligt i morgen!

Tak for  

Skal nok sende en update imorgen når jeg er blevet klogere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Christina :-)

WantingBaby2012 skriver:

Jeg bløder ikke når jeg går på toilettet men hvis jeg presser lidt kommer der små klumper blod ud.  Jeg har heller ikke ondt. 

Det mest frustrerende er at man bare ikke ved om man er købt eller solgt. Så håber inderligt at de vil tage mig ind til scanning eller pb imorgen. 

Har aldrig selv mistet før , men håber den stadig sidder der

Anmeld

16. december 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Tak for  

Det lyder godt

Anmeld

17. december 2012

Pessimisten

Åhhh, tænker sådan på dig i dag. håber at alt er som det skal være til scanningen

Anmeld

17. december 2012

Annette A

Håber ikke det betyder noget dårligt..

Her i min sidste graviditet oplevede jeg selv at bløde mørkt blod i første trimester og troede det var slut. Men der var intet galt og baby havde det fint og blodet var der ikke lige en forklaring på.

Har hørt at det der er faretruende er hvis det er frisk lyst blod, hvilket jeg også har prøvet ved en spontan abort men mørkt blod tyder jo som regel på gammelt blod.

Man har jo lov at håbe og håber det bedste for dig og at baby er ok.

Anmeld

17. december 2012

frkanonym

WantingBaby2012 skriver:

Tak for  

har du fået bp eller scanning? 

Anmeld

17. december 2012

et-ønske

WantingBaby2012 skriver:

Tak for  

Åhhhh håber at alt er ok

Anmeld

17. december 2012

WantingBaby2012

frkanonym skriver:

har du fået bp eller scanning? 

Jeg fik taget bp imorges...

Jeg havde i onsdags hcg-tal på 160, så hvis det skulle gå helt efter bogen, så burde tallet idag være på omkring 700 (da det jo fordobles hver 2. dag) MEN.... tallet er idag kun på 348  Så jeg skal have taget en ny bp på torsdag og så skal jeg scannes fredag... Bløder stadig, dog slet slet ikke lige så meget som en normal mens, og kun når jeg går på toilettet (bindende er stortset rene)

Men hvor er det bare forfærdeligt at gå rundt i den her skide uvished... Tror løbet er kørt for denne gang...

ØV! 

Anmeld

17. december 2012

WantingBaby2012

babywish13 skriver:

Åhhhh håber at alt er ok

Tusind tak for dine tanker 

Men ved dog ikke... Hcg-tallet er ikke steget som det skulle og bløder stadig en smule... dog ingen smerter på noget tidspunkt.. 

Ved stadig ikke om jeg er købt eller solgt... Skal have taget ny bp på torsdag og fredag scannes.. 

Har allermest bare lyst til at ligge mig under dynen og blive liggende indtil på fredag... 

Anmeld

17. december 2012

WantingBaby2012

babywish13 skriver:

Åhhhh håber at alt er ok

Tusind tak for dine tanker 

Men ved dog ikke... Hcg-tallet er ikke steget som det skulle og bløder stadig en smule... dog ingen smerter på noget tidspunkt.. 

Ved stadig ikke om jeg er købt eller solgt... Skal have taget ny bp på torsdag og fredag scannes.. 

Har allermest bare lyst til at ligge mig under dynen og blive liggende indtil på fredag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.