Jeg er begyndt at bløde 4+5 :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.267 visninger
35 svar
0 synes godt om
15. december 2012

WantingBaby2012

NEEEJ det måtte bare ikke ske 

Jeg havde i formiddags murren i underlivet som lige inden mens plejer at komme, og i eftermiddags begyndte jeg at bløde. Jeg fik taget blodprøve i onsdags som var positiv og med hcg tal på 160. Jeg bløder ikke meget og har ikke ondt men når jeg går på toilettet ryger der mørkt blod ud. Nu her til aften er der ikke noget men tror ikke på at det er færdig... 

Er helt knust  Er der overhovedet nogen chance for at den stadig er der? skal man ringe til klinikken eller vagtlægen for at få dem til at scanne eller? Har først fået en tid til scanning d 2. januar... 

Lorte dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

come2

WantingBaby2012 skriver:

Jeg havde i formiddags murren i underlivet som lige inden mens plejer at komme, og i eftermiddags begyndte jeg at bløde. Jeg fik taget blodprøve i onsdags som var positiv og med hcg tal på 160. Jeg bløder ikke meget og har ikke ondt men når jeg går på toilettet ryger der mørkt blod ud. Nu her til aften er der ikke noget men tror ikke på at det er færdig... 

Er helt knust  Er der overhovedet nogen chance for at den stadig er der? skal man ringe til klinikken eller vagtlægen for at få dem til at scanne eller? Har først fået en tid til scanning d 2. januar... 

Lorte dag 

Jeg mistede 5+1.

det var en hverdag, så jeg ringede til egen læge.

Han arrangere med sygehuset jeg kom på en akut stue.

De scannede mig indenvendigt. og jeg blev derefter sendt til blodprøve.

Og så en efterfølgende blodprøve 2 dage efter - og desværre faldt HCG

Jeg blødte når jeg tørrede mig og pludselig tog det til. jeg havde vildt ondt i lænden.

Det gør mig ondt at høre

Anmeld

15. december 2012

M (:

WantingBaby2012 skriver:

Lorte dag 

Ville bare lige sende et kram og sige, at der er mange der oplever blødninger tidligt i graviditeten, uden at det betyder, at man har mistet..  for at alt er ok derinde.. 

Anmeld

15. december 2012

AMtrier

Er virkelig ked af det på dine vegne hvor er det bare surt !! ved hvad du går igennem med behandlingen, så når den endelig er der, så skal den også bare være der !

Jeg vil personligt ikke mene at du skal udelukke graviditeten fuldstændig.. kender flere som har blødt kraftigt under hele graviditeten, men har fået sunde og raske børn alligevel.

hvis jeg var dig, ville jeg ringe til vagt lægen. de vil formegentlig ringe til dit sygehus og melde din ankomst på akutstuen.

håber du klare den. men kæmpe krammer herfra i hvert fald !

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

WantingBaby2012 skriver:

Lorte dag 

til at starte med skal du da under ingen omstændigheder vente helt til d. 2/1 med at blive scannet! - du ringer prompte til vagtlægen, og så skal du simpelthen bare KRÆVE at komme ind hurtigst muligt! bum så er den ikke længere!

oooooog... der er mange der har blødt tidligt, hvor alt stadig er godt - så jeg vil for alt i verden håbe det også er sådan hos dig nu

Anmeld

15. december 2012

WantingBaby2012

AMtrier skriver:

Er virkelig ked af det på dine vegne hvor er det bare surt !! ved hvad du går igennem med behandlingen, så når den endelig er der, så skal den også bare være der !

Jeg vil personligt ikke mene at du skal udelukke graviditeten fuldstændig.. kender flere som har blødt kraftigt under hele graviditeten, men har fået sunde og raske børn alligevel.

hvis jeg var dig, ville jeg ringe til vagt lægen. de vil formegentlig ringe til dit sygehus og melde din ankomst på akutstuen.

håber du klare den. men kæmpe krammer herfra i hvert fald !

Tusind tak for dit svar, det er virkelig sødt af dig.

Vil prøve at vente til imorgen og se om der kommer mere og så ringer jeg til vagtlægen hvis der gør og forhåbentlig kan de scanne mig imorgen. 

Øv det er bare en rigtig lorte situation... At det lige skulle lykkes 1 forsøg virkede næsten også bare for godt til at være sandt. 

Anmeld

15. december 2012

AMtrier

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak for dit svar, det er virkelig sødt af dig.

Vil prøve at vente til imorgen og se om der kommer mere og så ringer jeg til vagtlægen hvis der gør og forhåbentlig kan de scanne mig imorgen. 

Øv det er bare en rigtig lorte situation... At det lige skulle lykkes 1 forsøg virkede næsten også bare for godt til at være sandt. 

hvis du har det bedst med at vente til imorgen så er det selvfølgelig det du skal. men lad nu var med at blive alt for ked at det mens du venter ! så heller få ringet til den læge med det samme

det er aldrig for godt til at være sandt vi er bare alle sammen uheldige en gang imellem men alting skal nok blive godt

held og lykke!

Anmeld

15. december 2012

Bertris

Hvis det er nogen trøst har jeg små blødt igennem så godt som hele min graviditet indtil videre, og er 26+5 i dag  
Hvis du stadig bløder i morgen lyder det som en god idé at ringe til vagtlægen, så kan de ligesom bedømme hvad der skal ske  

Anmeld

15. december 2012

modesty

WantingBaby2012 skriver:

Lorte dag 

Jeg blødte i godt og vel et par uger i starten af min graviditet, så vidt jeg husker. Ikke meget, men lidt pletblødning hver dag.

Jeg krydser fingre for at alt er OK. 

Anmeld

16. december 2012

tarkoflen

Jeg blødte også en lille smule, godt nok omkring uge 7, men jeg gik fuldstændig i panik! Jeg blev skannet, og alt var i fineste orden, det var slimhinderne der var lidt rod i!

Får du crinone? Det kan irritere slimhinderne, og det kan blive meget mørkt, når det kommer med ud...

Håber ikke det er noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.