Frøken J. skriver:
Arh, det kan jeg godt se! Lige nu starter dagen her egentlig først kl. 7, og der sker ikke noget ved den bliver 7.30 - Farmand møder kl 9 og afleverer hende mellem 8.30-09.00. Så der er lidt lang tid til dagen går i gang, hvis den skal starte kl 4, og er lidt bekymret for, at det ville ødelægge hendes rytme, hvis hun skulle have formiddagslur. For så kan hun ikke sove allerede igen til middag, men får nok brug for en lur ved 15-tiden, hvilket igen vil forskyde hendes sengetid. Hun er lidt underlig hvad søvn angår 

MEn det kan også godt ske det er en fase, det siger man jo gerne til sig selv med de fleste ting
Jeg har et par veninder med jævnaldrene børn der siger, at de oplever samme problem lige nu. Suk :-)
Ja, så kan jeg godt se at kl 4 er alt for tidligt at stå op. Så er det noget andet når vi herhjemme skal ud ad døren allerede kl 06.30 
Når min datter får formiddagslur så er det omkring kl 9 og så sover hun max 1 time. Hendes middagslur bliver måske rykket en halv time og så sover hun max 2 timer. Kan godt være at det gør at hun kommer en time senere i seng om aftenen, men så er vi faktisk også sikker på, at hun DEN nat sover igennem 
Jeg tror også at det er en fase de skal igennem for da jeg læste dit første indlæg og så at Rose er 14 måneder, ja så passede det med min Alberte.
Håber jeres fase går hurtigt så i kan komme til at sove igennem igen.

Anmeld