Frøken J. skriver:
Som også skrevet til de to andre, vil Rose desværre ikke samsove længere - vi gjorde det ellers meget de første 8 mdr, men så begyndte hun ikke at ville mere. Hun bliver bare enten hysterisk eller hyperaktiv, hvis vi tager hende med ind, så det kan vi desværre ikke 
Jeg tænker bare det er synd sådan at stå op for dagen fx kl 4.30, når jeg ved hun godt kan sove to timer mere, hvis jeg bare kan få hende til at sove - men det er det måske ikke, eller? :-)
Ellers må jeg prøve med pingu, det er hendes favorit
Er også bare bange for, at hun skal føle der er en gevinst ved at vågne på det tidspunkt, og det så bliver til en vane - Igen, ved ikke om det er muligt 
Ok, jeg havde desværre ikke lige læst tidligere indlæg 
Jeg er ikke helt vild med at hun skal være vågen så tidligt, men jeg gider ikke ligge og kæmpe med hende når det er så tæt på, at vi alligevel skal op. Farmand og Alberte kører hjemmefra omkring kl 06.30, så hun skal alligevel op omkring 05.45 under normale omstændigheder. Her får dagplejen det bare af vide og så putter hun hende enten om morgen eller om formiddagen og så igen om eftermiddagen - skal lige siges, at det ikke er sket særlig mange gange. Normalvis kan hun spises af med en tegnefilm og en tår mælk.
Her har det ikke virket som om hun godt ved at hun får noget ud af det, så pjattet er hun nemlig (heldigvis) ikke med at se tv, det er stort set kun om natten, tidlig morgen eller når hun er syg at hun gider se film.
Jeg er begyndt, at vide hvornår hun snart "vågner" og kommer hende i forkøbet, dvs med sut, putning, vand/mælk og på den måde vågner hun ikke særlig tit mere midt nat.
Kan også være at det bare er noget de går igennem de små, for som sagt så sover hun som regel fra kl 19-06.

Anmeld