Tulle28 skriver:
Ja nogen solstrålehistorie er det jo ikke, men min datter stod op 4.30-5.00 fra hun var 13-17 mdr. ca. Vi stod op og så gik vi det tidligere i seng om aftenen. Det hjalp ikke at putte senere, hun stod tidligt op alligevel. Heldigvis var det lyst om morgenen på det tidspunk. Vores DP's søn var jævnaldrende og gjorde præcis det samme
Men KAN hun mon være sulten?
Gaaarh!

Jeg har jo forsøgt at forklare hende, at jeg godt kunne tænke mig en 3-4 måneders god søvn, før lillebror kommer, og jeg skal i gang med det der natteroderi igen, men hun er vist ligeglad
Men det ved jeg egentlig ikke.. Måske er hun sulten? Altså.. Vi har haft problemet i en periode, at hun har haft behov for to godnatflasker, og har været oppe på mellem 300-400 ml før hun sov, og det har vi prøvet at lade være med, for det er altså MEGET! Og har været i tvivl om grød var en dårlig idé, fordi hun jo også spiser pænt med aftensmad.
Men her til aften spiste vi, så hun var færdig med at spise 17.45, og hun spiste en god stor portion pasta/kødsovs. Og nu har jeg så prøvet at give hende havregrød 18.45, og hun spiste MEGET! Og så kl. 19 en miniflaske på 120 ml og så godnat. Og hun gik ud som et lys - Og det sker bare ALDRIG, når L ikke er hjemme (julefrokost i dag), fordi hun savner far. Og vi har haft en vrøvleperiode.. Så måske er det sult. Nu er jeg lidt spændt på om hun så vågner igen i nat.
Anmeld