Hold op jeg er stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

B&J

lisbethita skriver:

Ja, eller måske handler det om tankemønstret. Hvis du får en succesoplevelse på baggrund af det her, så er det meget muligt, at det også smitter af på din reaktion ellers. Du har jo faktisk "sejret" og måske fået en lidt "ja, jeg kan sgu" følelse ud af det! Du lyder nemlig som om, at du selv er overrasket. Ens tanker og tankemønster kan sgu styre ens liv, hvis de får lov. Jeg har prøvet, at jeg engang ikke kunne sove i en hel måned, fordi min hjerne bildte mig ind, at jeg ikke kunne sove. Og så kunne jeg fanme ikke. Det tog lang tid at bryde det.

Nyd din succes og så ser du, hvad der føler med. Men forsøg ikke at tænke for meget over tingene. Det gør vi kvinder ALT for meget

Uhh der ramte du et ømt punkt mere, jeg tænker nemlig for meget over tingene og ikke engang men nej over 10-15gange ellers er jeg ikke sikker...

jeg har lige været i praktik i 2år i mens jeg fik min søn og operation i en butik de er som min familie nu de er fantastiske mennesker....

og nu det her, men igen jeg er bange for at komme et sted hen hvor det hele falder til jorden igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.