Hold op jeg er stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. december 2012

B&J

Ja det er lige hvad jeg er....

jeg har en høj grad af angst for mennesker, og jeg har taget et KÆMPE SPRING...

jeg er i praktik hos en SFO hvor der er 300 børn og 30 voksende, hold kæft den første dag var jeg så nervøs....

men ingen hvade fortalt mig at børn virkelig kan få gang i en og glemme tid og sted, jo det kan min søn da også men det er jo slet ikke det samme der er børn over alt og jeg har fået opgaver så de stoler også på mig og jamen det er et kæmpe skridt, jeg har være der siden mandag, men hverdag gør mig stadig nervøs men det er jo klart for det er den jeg er...  MEN FOR FANDEN HVOR ER DET VILDT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

et-ønske

B&J skriver:

jeg er i praktik hos en SFO hvor der er 300 børn og 30 voksende, hold kæft den første dag var jeg så nervøs....

men ingen hvade fortalt mig at børn virkelig kan få gang i en og glemme tid og sted, jo det kan min søn da også men det er jo slet ikke det samme der er børn over alt og jeg har fået opgaver så de stoler også på mig og jamen det er et kæmpe skridt, jeg har være der siden mandag, men hverdag gør mig stadig nervøs men det er jo klart for det er den jeg er...  MEN FOR FANDEN HVOR ER DET VILDT

Hvor er du sej - kan godt forstå at du er stolt

Jeg kan faktisk tage mig selv i at blive helt nervøs, bare af at være i min datters klasse hvor der kun er 16 børn

Anmeld

13. december 2012

B&J

babywish13 skriver:

Hvor er du sej - kan godt forstå at du er stolt

Jeg kan faktisk tage mig selv i at blive helt nervøs, bare af at være i min datters klasse hvor der kun er 16 børn

Det bliver jeg også, også selv om det er min familie jeg skal møde så bliver jeg helt svedt.... jeg sover ikke og jeg er bund hammer nervøs og jeg går helt i sort, det gør mig så ked af det håber med tiden det kan aftage lidt.....

og mange tak

Anmeld

13. december 2012

mn

B&J skriver:

Det kan du da helt klart også være stolt over godt at du husker at glæde dig over dine succesoplevelser

Anmeld

13. december 2012

B&J

metteswn skriver:

Det kan du da helt klart også være stolt over godt at du husker at glæde dig over dine succesoplevelser

Mange tak... ja det må jeg nød til ellers går det jo slet ikke når man har det så skidt med det man skal

Anmeld

13. december 2012

Troldemommi

SUPER SUPER SUPER GODT KLARET

Monica

Anmeld

13. december 2012

B&J

Monica P skriver:

SUPER SUPER SUPER GODT KLARET

Monica

MANGE MANGE TAK

Anmeld

13. december 2012

wamse

Du er super sej smukke

Anmeld

13. december 2012

Kay

hvor er du bare super duper sej

Anmeld

13. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

Du er da sej!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.