Hold op jeg er stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

B&J

wamse skriver:

Du er super sej smukke

Mange mange tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

B&J

Kay skriver:

hvor er du bare super duper sej

TAAAAAAAAAAAAAAAK

Anmeld

13. december 2012

B&J

StineW79 skriver:

Du er da sej!! Vh stine

Mange mange tak

Anmeld

13. december 2012

Tulle28

Du er sej, er du! Dit store vægttab må da også have givet lidt på selvtillidskontoen?

Godt gået!

Anmeld

13. december 2012

B&J

Tulle28 skriver:

Du er sej, er du! Dit store vægttab må da også have givet lidt på selvtillidskontoen?

Godt gået!

hvor er du fantastisk sød

jo det har givet lidt men det er ikke så meget men det er nok mest fordi jeg stadig ser mig som en stor kvinde fordi jeg har jo meget hud når jeg sidder med ned får jeg jo en kæmpe røv igen og store lår osv..

men du kan tro jeg sætter pris på mit vægttab, når jeg sidder i en stol sidder den ikke fast mere nej jeg kan sagten have en mere næsten siden af...

jeg kan løbe, og nu når jeg er i praktik jamen så går jeg 2,5km den ene vej og 2,5km den anden vej og ud og lege med børne også jamen det er frihed kan jeg sige dig...

men der kommer nok til at gå lidt mere tid før mit hovede roser mig selv lidt mere, men der er nogle små ting der giver mig et kæmpe BUST

feks kun at bruge tøj i str 40-42 og det med jeg ikke bliver rød i hovede eller ved at dø eller svede når jeg er ude og gå alm. jeg har fået former og jeg kan gå ind i vero moda og købe tøj uden jeg føler mig alt for tyk, men hold da op det krævede mod at gå der ind...

hov det blev jo en helt roman

Anmeld

13. december 2012

o1Mutte

Syntes det er super sejt

Anmeld

13. december 2012

B&J

o1Mutte skriver:

Syntes det er super sejt

Mange mange tak

Anmeld

13. december 2012

lisbethita

B&J skriver:

Ja det er lige hvad jeg er....

jeg har en høj grad af angst for mennesker, og jeg har taget et KÆMPE SPRING...

jeg er i praktik hos en SFO hvor der er 300 børn og 30 voksende, hold kæft den første dag var jeg så nervøs....

men ingen hvade fortalt mig at børn virkelig kan få gang i en og glemme tid og sted, jo det kan min søn da også men det er jo slet ikke det samme der er børn over alt og jeg har fået opgaver så de stoler også på mig og jamen det er et kæmpe skridt, jeg har være der siden mandag, men hverdag gør mig stadig nervøs men det er jo klart for det er den jeg er...  MEN FOR FANDEN HVOR ER DET VILDT

Hold da op!! Det må være vildt at have det sådan. Så må man godt nok sige, at det er noget af en grænse, at du har overtrådt. Det er sørme godt nok godt gået!!!!

KRAM

Anmeld

13. december 2012

B&J

lisbethita skriver:

Hold da op!! Det må være vildt at have det sådan. Så må man godt nok sige, at det er noget af en grænse, at du har overtrådt. Det er sørme godt nok godt gået!!!!

KRAM

Jeg kan sige dig det er så fandens hårdt at have det sådan det ødelækker rigtig mange ting for mig...

men hold op hvor er det fadt at have overtråt en grænse og håber den bliver mere og mere overtråt så jeg kan få det bedre med tiden,

og MANGE TAAAAAAAAAAAAAAK

Anmeld

13. december 2012

lisbethita

B&J skriver:

Jeg kan sige dig det er så fandens hårdt at have det sådan det ødelækker rigtig mange ting for mig...

men hold op hvor er det fadt at have overtråt en grænse og håber den bliver mere og mere overtråt så jeg kan få det bedre med tiden,

og MANGE TAAAAAAAAAAAAAAK

Det kan jeg sgu godt forstå. 300 børn altså....og når man så har det som du har det. Jeg har engang været vikar i en børnehave. JESUS...hvor der var gang i den konstant, så derfor kan det næsten virke mere klaustrofobisk med 20 børn end 20 voksne....SÅ 300!!!!!

Måske havde du for travlt til at tænke over din angst, fordi du har sikkert haft rigeligt at se til??

Men synes du er sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.