Hold op jeg er stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

MortilElias2010

B&J skriver:

Ja det er lige hvad jeg er....

jeg har en høj grad af angst for mennesker, og jeg har taget et KÆMPE SPRING...

jeg er i praktik hos en SFO hvor der er 300 børn og 30 voksende, hold kæft den første dag var jeg så nervøs....

men ingen hvade fortalt mig at børn virkelig kan få gang i en og glemme tid og sted, jo det kan min søn da også men det er jo slet ikke det samme der er børn over alt og jeg har fået opgaver så de stoler også på mig og jamen det er et kæmpe skridt, jeg har være der siden mandag, men hverdag gør mig stadig nervøs men det er jo klart for det er den jeg er...  MEN FOR FANDEN HVOR ER DET VILDT

Sikke et spring! Hor er det fantastisk godt gået! Håber resten af dit ophold vil styrke dig til at tage flere hop ud i verden!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

B&J

lisbethita skriver:

Det kan jeg sgu godt forstå. 300 børn altså....og når man så har det som du har det. Jeg har engang været vikar i en børnehave. JESUS...hvor der var gang i den konstant, så derfor kan det næsten virke mere klaustrofobisk med 20 børn end 20 voksne....SÅ 300!!!!!

Måske havde du for travlt til at tænke over din angst, fordi du har sikkert haft rigeligt at se til??

Men synes du er sej

Ja det kan endelig være du har helt ret for når jeg skal gå der ud tænker jeg hele tiden mit hovede gøre jeg drømmer er meget vågen men når jeg så er der og børne løber hen til mig og jeg får overtøjet af forsvinder det faktisk fordi jeg tænker jo kun på børne og ikke mig sev

TAAAAAAAAk fordi du giver mig en øjen åbner

Anmeld

14. december 2012

B&J

MortilElias2010 skriver:

Sikke et spring! Hor er det fantastisk godt gået! Håber resten af dit ophold vil styrke dig til at tage flere hop ud i verden!!! 

det håber jeg også virkelig virkelig meget det kunne være fantastisk så skal jeg ikke frygte at få et job det kunne være så dejligt

og mange tak hvor er du bare super sød

Anmeld

14. december 2012

Gardenia

B&J skriver:

jeg er i praktik hos en SFO hvor der er 300 børn og 30 voksende, hold kæft den første dag var jeg så nervøs....

men ingen hvade fortalt mig at børn virkelig kan få gang i en og glemme tid og sted, jo det kan min søn da også men det er jo slet ikke det samme der er børn over alt og jeg har fået opgaver så de stoler også på mig og jamen det er et kæmpe skridt, jeg har være der siden mandag, men hverdag gør mig stadig nervøs men det er jo klart for det er den jeg er...  MEN FOR FANDEN HVOR ER DET VILDT

Det er da bare sejt gjort, det kan jeg godt forstå du er stolt af

Anmeld

14. december 2012

Koen.

Du er sej og ved du klare det søde, du er ikke typen der giver op bare se dit flotte vægttab altså hvis nogen formår at udrette noget med sit liv er det DIG !!

Anmeld

14. december 2012

B&J

Gardenia skriver:

Det er da bare sejt gjort, det kan jeg godt forstå du er stolt af

Mange tak hvor er du bare sød

Anmeld

14. december 2012

B&J

Du er sej og ved du klare det søde, du er ikke typen der giver op bare se dit flotte vægttab altså hvis nogen formår at udrette noget med sit liv er det DIG !!

MANGE MANGE TAK SØDE jeg bliver het rød i hovede

Mange tak for dine søde ord

Anmeld

14. december 2012

Koen.

B&J skriver:

MANGE MANGE TAK SØDE jeg bliver het rød i hovede

Mange tak for dine søde ord

Det er bare sandheden

Anmeld

14. december 2012

Moma

B&J skriver:

Sejt gået! Synes det er så flot, at du har sprunget ud i det!

Anmeld

14. december 2012

B&J

Moma skriver:

Sejt gået! Synes det er så flot, at du har sprunget ud i det!

Mange mange tak hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.