NU må folk forhelved holde op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Mor1012

FrkZier skriver:

jeg synes faktisk det er sjældent jeg læser svar der er ikke er skrevet i bedste mening, jeg synes generelt folk herinde er rigtig gode til at holde en god tone - og jo selvfølgelig kan der gå lidt hønsegård i den til tider men det må man jo bare tage med

og dem der skriver de lidt hårde svar, skriver det jo også for at hjælpe, men det kan bare nogen gange lyde hårdere end ment

er kun glad for du oplever det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

FrkZier

2-små skriver:

er kun glad for du oplever det sådan

tror også det har meget at gøre med øjnene der læser det, jeg har da også fået nogen svar en gang imellem hvor jeg har tænkt hmm, det kunne vidst godt lige have været sagt lidt pænere, men vælger jo så bare at tro/håbe på at folk stadig har ment det bedste med det, og måske bare lige har været stressede eller haft en dårlig dag da de svarede

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

FrkZier skriver:

tror også det har meget at gøre med øjnene der læser det, jeg har da også fået nogen svar en gang imellem hvor jeg har tænkt hmm, det kunne vidst godt lige have været sagt lidt pænere, men vælger jo så bare at tro/håbe på at folk stadig har ment det bedste med det, og måske bare lige har været stressede eller haft en dårlig dag da de svarede

det os rigtigt det er bare der jeg mener folk skal holde mund..

Anmeld

13. december 2012

FrkZier

2-små skriver:

det os rigtigt det er bare der jeg mener folk skal holde mund..

men det gør folk jo ikke vi har alle ret til at ytre vores mening, og så mener jeg bare man i stedet for at svare flabet tilbage, som langt de fleste desværre gør (og så ruller bolden) så skal man bare ignorere det lidt, og overbevise sig selv om at de har ment det bedste med det

Anmeld

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

2-små skriver:

Jo det er så

det jeg mener med at det kommer an på hvordan man læser det er, at man jo sagtens kan læse forskel på et direkte nigativt svar eller nigativt svar til indlæget som ikke har noget med det indlæget handlede om. eller et svar som bare er givet til råd og hjælp i en stram tone for at hjælpe.

jeg har bare oplevet det hos mange efterhånden i deres indlæg, og sys det så synd

Åh ja - på den måde 

Men ja, lige meget hvad er det jo træls, om det bliver læst negativt eller skal være negativt i sig selv er stadig rigtig træls.

Håber da at folk ser din tråd og måske tænker sig om til en anden gang - for du har ret i at rigtig mange er negative, både som de læser andre ting, men også som de svare andre 

Anmeld

13. december 2012

nielsen80

Kan godt se hvad du mener en sjældent gang imellem. Synes dog man bør skelne, nogen gange spørger folk om noget meget konkret, dvs et indlæg om en konkret problemstilling feks hvilken ammeindlæg der er bedst, eller hvad man skal have på i minus 10 graders frost. DER synes jeg måske ikke man bør starte en debat, MEN i andre tilfælde opretter TS, hvad jeg vil kalde et debatoplæg. Det kan f.eks være hvor man linker til en artikel eller andet og spørger ind til indholdet eller budskabet i artiklen, i disse tilfælde synes jeg selv at TS lægger op til debat, og dermed også må regne med, at der vil være folk af anden holdning.

Man har som trådstarter altså også et ansvar for at formulere sig klart og tydeligt, hvis man vil sikre ens indlæg bliver opfattet på den rigtige måde.

Anmeld

13. december 2012

Dinna88

Dobbeltmorale længe leve

Jeg har ikke bemærket noget negativt. I hvert fald ikke, som vi har oplevet det herinde før

Anmeld

13. december 2012

JS<3

Kay skriver:

arhhh det ved jeg nu ik... jeg har lavedt indlæg hvor jeg spørg til hvilke spil folk bruger til deres tablets og får der efter meget negative indlæg fra folk der mener det er noget pjat at bruge til de små...  og der vil jeg nu ik mene jeg selv beder om det!?

det indlæg har jeg ikke læst, dem jeg har stødt ind i er med positive svar.

Men trækker mig, og giver dig ret. Det beder du jo selvfølgelig ikke om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.