NU må folk forhelved holde op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
37 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Mor1012

jeg er efterhånden PISSE TRÆT AF FOLKS NIGATIVE SVAR PÅ INDLÆG !!! der er satme forskel på at give råd i kærlig mening, og så være direkte nigativ og somtider led !

jeg har godt nok læst Mange indlæg, hvor der er nigative svar, og folk næsten bliver rækket ned på...

Fuck jeg er træt af sådanne svar ! skulle dette ikk være en baby side ! bevar da tonen og hjæp hvor du kan og hold mund hvor du SKAL !

glædelig jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

sandramor

Prinsessen<3 skriver:

jeg er efterhånden PISSE TRÆT AF FOLKS NIGATIVE SVAR PÅ INDLÆG !!! der er satme forskel på at give råd i kærlig mening, og så være direkte nigativ og somtider led !

jeg har godt nok læst Mange indlæg, hvor der er nigative svar, og folk næsten bliver rækket ned på...

Fuck jeg er træt af sådanne svar ! skulle dette ikk være en baby side ! bevar da tonen og hjæp hvor du kan og hold mund hvor du SKAL !

glædelig jul 

Jeg kan kun give dig ret !!!

Jeg sys godt nok også folk er negative i deres kommentarer herinde...
Og skriver ikke særlig pænt til folk....
Jeg er selv stoppet lidt med at spørge eller skrive indlæg for jeg skriver ikke for at blive rakket ned på.... Men sys det er sørgeligt!!

Rigtig glædelig jul

Anmeld

13. december 2012

Koen.

Jo stemningen kan være negativ, enig! Men nu er dit indlæg jo heller ikke selv det mest positive

Anmeld

13. december 2012

Lotus86

Måske du selv skulle starte med at holde en ordentlig tone

Glædelig jul

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Lotus86 skriver:

Måske du selv skulle starte med at holde en ordentlig tone

Glædelig jul

hehe ej det var os bare fordi jeg bare er skide træt af det

sorry

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Lærke&Liam. skriver:

Jo stemningen kan være negativ, enig! Men nu er dit indlæg jo heller ikke selv det mest positive

undskyld var bare li såå træt af det

Anmeld

13. december 2012

Carina:-)

Det kommer vist an på hvordan man læser det.

Det er klart at hvis folk ikke er enige med en,så er det træls og føles negativt.

Og helt seriøst,hvis det skal være en side med alsidighed og interessant at komme her-ja så skal der altså værre plads til forskellige meninger,og til tider hed debat.

Det hele kan jo ikke være tuttenut lyserødt og lad os snakke om hvilken ammebh skal jeg jeg vælge. 

Anmeld

13. december 2012

Miss Kat

Lærke&Liam. skriver:

Anmeld

13. december 2012

wamse

Nu har jeg ikke set de negative svar du mener, men at smide et indlæg som dit, det ligges der da ihvertfald mærke til, så måske ikke den fedeste måde, at få dit budskab frem på

Hvis du mener nogle svarer negativt, hvorfor så ikke henvende dig direkte til dem,og ikke til alle her inde?

Anmeld

13. december 2012

JS<3

Jeg har dog ikke mødt negative svar, kun i indlæg man virkelig selv beder om det. Jeg syntes baby er fantastisk.

Og igen, det der bliver skrevet kan godt forståes negativt, hvis man ser sådan på det. Måske man burde se dwt positive, så er det ikke altid så hårdt skrevet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.