NU må folk forhelved holde op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

arhhh det ved jeg nu ik... jeg har lavedt indlæg hvor jeg spørg til hvilke spil folk bruger til deres tablets og får der efter meget negative indlæg fra folk der mener det er noget pjat at bruge til de små...  og der vil jeg nu ik mene jeg selv beder om det!?

Den husker jeg godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Mor1012

kan se at jeg ikke er den eneste som syntes det

men i andre har nok ikke oplevet det, så er det jo kun godt for jer

indlæget var også til dem som måske skulle tage at skrive ordenligt og holde mund hvis de ikke kan sige det på en ordenlig måde. ofte svarer folk noget helt andet end hvad indlæget handlede om.

ja jeg er da godt klar over MIT indlæg ikke er positivt og det skulle det heller ikke være, for er godt træt af det ! , og det gør da ikke noget ? for jeg har jo selv oprettet indlæget til at starte med at være nigativt.... jeg svare ikke folk på denne måde i DERES indlæg. syntes i misforstår lidt ( nogle her på indlæget )

indlæget var til for at vise hvor ærgeligt det er at folk svare andre på deres indlæg MEGET nigativt.. og nej det har ikke noget at gøre med hvordan man læser det! der er forskel på nigativ feed back og alm råd og vejledning mm.

men det jo kun godt nogle ikke oplever det vi læser jo heller ikke alle de samme indlæg.

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Kay skriver:

arhhh det ved jeg nu ik... jeg har lavedt indlæg hvor jeg spørg til hvilke spil folk bruger til deres tablets og får der efter meget negative indlæg fra folk der mener det er noget pjat at bruge til de små...  og der vil jeg nu ik mene jeg selv beder om det!?

netop. . det er det jeg mener... det var jo ikke DET du spurgte om

men alligevel skal der være en som skriver noget helt andet og betraktes som nigativt.

glædelig jul

Anmeld

13. december 2012

Kay

Prinsessen<3 skriver:

netop. . det er det jeg mener... det var jo ikke DET du spurgte om

men alligevel skal der være en som skriver noget helt andet og betraktes som nigativt.

glædelig jul

nemlig... altså jeg giver bare svar på tiltale... men det er jo ik alle der bare kan/gør det... og måske tager det mere nært og det sys jeg er synd...

jeg har før forsvaret folk her inde fordi andre haglede dem ned på et latterligt grundlag

Anmeld

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

Prinsessen<3 skriver:

indlæget var også til dem som måske skulle tage at skrive ordenligt og holde mund hvis de ikke kan sige det på en ordenlig måde. ofte svarer folk noget helt andet end hvad indlæget handlede om.

ja jeg er da godt klar over MIT indlæg ikke er positivt og det skulle det heller ikke være, for er godt træt af det ! , og det gør da ikke noget ? for jeg har jo selv oprettet indlæget til at starte med at være nigativt.... jeg svare ikke folk på denne måde i DERES indlæg. syntes i misforstår lidt ( nogle her på indlæget )

indlæget var til for at vise hvor ærgeligt det er at folk svare andre på deres indlæg MEGET nigativt.. og nej det har ikke noget at gøre med hvordan man læser det! der er forskel på nigativ feed back og alm råd og vejledning mm.

men det jo kun godt nogle ikke oplever det vi læser jo heller ikke alle de samme indlæg.

Du er bestemt ikke den eneste  De sidste 2 debatter jeg har lavet der ikke handler om baby er blevet lavet fuldstændig om og der er blevet kastet mange ord i munden på mig hvor jeg gang på gang har måtte sige at disse ting har jeg altså ikke sagt.

Folk så ikke hvad jeg skrev i de  debatter, de så noget helt andet og derfor noget meget mere negativt og lige meget hvor mange gange jeg rettede folk så blev de stadig ved - det er simpelthen så sørgeligt at man ikke kan have små almindelig debatter uden at folk skal helt ud i hampen og næsten skrige af en for at have en anden mening - de kunne jo selv starte med at læse hver der egentligt står.

Heldivis var der sidste gang nogen der sagtens kunne se hvad folk havde gang i - så jeg fik fa åndet lettet ud over at det ikke var mig der var helt dum hehe  Og de gav mig også ret i at folk  så ALT for negativt på min debat og at det slet ikke var hvad jeg havde skrevet

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

LilleNyPåVej skriver:

Du er bestemt ikke den eneste  De sidste 2 debatter jeg har lavet der ikke handler om baby er blevet lavet fuldstændig om og der er blevet kastet mange ord i munden på mig hvor jeg gang på gang har måtte sige at disse ting har jeg altså ikke sagt.

Folk så ikke hvad jeg skrev i de  debatter, de så noget helt andet og derfor noget meget mere negativt og lige meget hvor mange gange jeg rettede folk så blev de stadig ved - det er simpelthen så sørgeligt at man ikke kan have små almindelig debatter uden at folk skal helt ud i hampen og næsten skrige af en for at have en anden mening - de kunne jo selv starte med at læse hver der egentligt står.

Heldivis var der sidste gang nogen der sagtens kunne se hvad folk havde gang i - så jeg fik fa åndet lettet ud over at det ikke var mig der var helt dum hehe  Og de gav mig også ret i at folk  så ALT for negativt på min debat og at det slet ikke var hvad jeg havde skrevet

jeg sys det er så synd ! jeg kan blive så rasende på folk. ked af du også skulle opleve det på dit indlæg

jeg er bare træt af folk svare på noget som måske slet ikke er det indlæget handler om. ofte har folk brug for hjælp eller andet og så er der lige en som skal dumpe ind med et nigativt indlæg.

kan se nogle skriver at det kommer an på hvordan man læser det, men det gør det altså ikke...

Anmeld

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

Prinsessen<3 skriver:

jeg sys det er så synd ! jeg kan blive så rasende på folk. ked af du også skulle opleve det på dit indlæg

jeg er bare træt af folk svare på noget som måske slet ikke er det indlæget handler om. ofte har folk brug for hjælp eller andet og så er der lige en som skal dumpe ind med et nigativt indlæg.

kan se nogle skriver at det kommer an på hvordan man læser det, men det gør det altså ikke...

Selvfølgelig kommer det an på hvordan man læser det - men når de så bliver rettet så læser de det jo stadig på den samme måde og så hjælper det jo ikke noget. De vil bare læse det som de læser det og være negative istedet for konstruktive og positive

Uh er næsten helt bange for at sige "de" nu - det var nemlig et STORT problem i min tidligere debat  "de" betyder jo alle, og så skære man ALLE over en kam.

Du kan godt se det er lidt latterligt, ikk? 

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

LilleNyPåVej skriver:

Selvfølgelig kommer det an på hvordan man læser det - men når de så bliver rettet så læser de det jo stadig på den samme måde og så hjælper det jo ikke noget. De vil bare læse det som de læser det og være negative istedet for konstruktive og positive

Uh er næsten helt bange for at sige "de" nu - det var nemlig et STORT problem i min tidligere debat  "de" betyder jo alle, og så skære man ALLE over en kam.

Du kan godt se det er lidt latterligt, ikk? 

Jo det er så

det jeg mener med at det kommer an på hvordan man læser det er, at man jo sagtens kan læse forskel på et direkte nigativt svar eller nigativt svar til indlæget som ikke har noget med det indlæget handlede om. eller et svar som bare er givet til råd og hjælp i en stram tone for at hjælpe.

jeg har bare oplevet det hos mange efterhånden i deres indlæg, og sys det så synd

Anmeld

13. december 2012

FrkZier

Prinsessen<3 skriver:

jeg er efterhånden PISSE TRÆT AF FOLKS NIGATIVE SVAR PÅ INDLÆG !!! der er satme forskel på at give råd i kærlig mening, og så være direkte nigativ og somtider led !

jeg har godt nok læst Mange indlæg, hvor der er nigative svar, og folk næsten bliver rækket ned på...

Fuck jeg er træt af sådanne svar ! skulle dette ikk være en baby side ! bevar da tonen og hjæp hvor du kan og hold mund hvor du SKAL !

glædelig jul 

jeg synes faktisk det er sjældent jeg læser svar der er ikke er skrevet i bedste mening, jeg synes generelt folk herinde er rigtig gode til at holde en god tone - og jo selvfølgelig kan der gå lidt hønsegård i den til tider men det må man jo bare tage med

og dem der skriver de lidt hårde svar, skriver det jo også for at hjælpe, men det kan bare nogen gange lyde hårdere end ment

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Prinsessen<3 skriver:

Jamen er det ikke sådan på et debatforum? At det hele udvikler sig og et emne er aldrig fast?

Og mht. til "negative" svar - er det ikke som man får det læst? Det hele kan da ikke ligge på afsenderes skuldre, det må da også være op til modtager at læse det med en neutral tone?

Baby.dk har altid været et sted hvor det hele godt kunne komme lidt op i gear, på en god dag er der vel et sted mellem 2 og 300 kvinder herinde der enten er hormonfyldte, trætte eller på en anden måde lidt ved siden af dem selv, det kan vel ikke undgåes når vi samler så mange?

Men det er vel det der gør en god debatside, at man kan samles og udveksle ideer og opfattelser af livet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.