NU må folk forhelved holde op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har vist ik læste de negative debatter. Jeg bliver altid i så godt humør af at læse med herinde på baby.dk! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Stumpen

wamse skriver:

Nu har jeg ikke set de negative svar du mener, men at smide et indlæg som dit, det ligges der da ihvertfald mærke til, så måske ikke den fedeste måde, at få dit budskab frem på

Hvis du mener nogle svarer negativt, hvorfor så ikke henvende dig direkte til dem,og ikke til alle her inde?

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

så er det jo nok kun mig ha en go dag alle sammen

Anmeld

13. december 2012

Kay

JS<3 skriver:

Jeg har dog ikke mødt negative svar, kun i indlæg man virkelig selv beder om det. Jeg syntes baby er fantastisk.

Og igen, det der bliver skrevet kan godt forståes negativt, hvis man ser sådan på det. Måske man burde se dwt positive, så er det ikke altid så hårdt skrevet..

arhhh det ved jeg nu ik... jeg har lavedt indlæg hvor jeg spørg til hvilke spil folk bruger til deres tablets og får der efter meget negative indlæg fra folk der mener det er noget pjat at bruge til de små...  og der vil jeg nu ik mene jeg selv beder om det!?

Anmeld

13. december 2012

Ina33

Prinsessen<3 skriver:

jeg er efterhånden PISSE TRÆT AF FOLKS NIGATIVE SVAR PÅ INDLÆG !!! der er satme forskel på at give råd i kærlig mening, og så være direkte nigativ og somtider led !

jeg har godt nok læst Mange indlæg, hvor der er nigative svar, og folk næsten bliver rækket ned på...

Fuck jeg er træt af sådanne svar ! skulle dette ikk være en baby side ! bevar da tonen og hjæp hvor du kan og hold mund hvor du SKAL !

glædelig jul 

Start måske ved dig selv?

Sådan et indlæg er nok ikke ligefrem med at til at mildne situationen, eller gøre stemningen bedre...

God jul

Anmeld

13. december 2012

Lusi

Prinsessen<3 skriver:

så er det jo nok kun mig ha en go dag alle sammen

Nej du er bestemt ik den eneste! Jeg oplever det da også tit og man skulle ik tro nogle gange, at det var voksne mennesker bag skærmen

Tit læser jeg en tråd og gider ik mere til sidst, fordi det bare bliver personligt
Har selv oplevet det for nogle år siden. Skrev et indlæg om at min mand havde været mig "utro" og jeg fik afvide af halvdelen at jeg da bare var for meget og DE havde da ihvertfald ik lade sig skille.
Er så bare lidt sjovt, for efterfølgende har der jo været RIGTIG mange lignende indlæg og de får afvide at de da bare skal sparke ham af helvedes til undre mig bare..

Har slet ik været inde på mit eget indlæg siden, så kan godt være jeg husker det værre, end det var, men husker det virkelig som jeg bare blev svinet til fordi jeg ville skilles.

(Vi blev separeret dengang, men fandt sammen igen nogle måneder efter og har nu et barn mere sammen)
Kæmper stadig en kamp, men kan ik leve uden hinanden

Anmeld

13. december 2012

Eliza

JS<3 skriver:

Jeg har dog ikke mødt negative svar, kun i indlæg man virkelig selv beder om det. Jeg syntes baby er fantastisk.

Og igen, det der bliver skrevet kan godt forståes negativt, hvis man ser sådan på det. Måske man burde se dwt positive, så er det ikke altid så hårdt skrevet..

Enig. Det handler tit om øjnene der læser. 

Heldigvis kan ingen ramme mig gennem skærmen og ud i den virkelige verden  Så jeg tar måske heller ik så meget på vej. 

Anmeld

13. december 2012

Tulle28

Lærke&Liam. skriver:

Jo stemningen kan være negativ, enig! Men nu er dit indlæg jo heller ikke selv det mest positive

Jeg var da lige ved at få kaffen galt i halsen! Enig med dig TS, men start med dig selv

Anmeld

13. december 2012

Koen.

Prinsessen<3 skriver:

undskyld var bare li såå træt af det

Er skam heller ikke uenig med dig for den kan godt nok være strid ind imellem, men vi er os bare såå mange forskellige personligheder herinde

Anmeld

13. december 2012

Nadia&Daniel

Prinsessen<3 skriver:

jeg er efterhånden PISSE TRÆT AF FOLKS NIGATIVE SVAR PÅ INDLÆG !!! der er satme forskel på at give råd i kærlig mening, og så være direkte nigativ og somtider led !

jeg har godt nok læst Mange indlæg, hvor der er nigative svar, og folk næsten bliver rækket ned på...

Fuck jeg er træt af sådanne svar ! skulle dette ikk være en baby side ! bevar da tonen og hjæp hvor du kan og hold mund hvor du SKAL !

glædelig jul 

Synes det er et PROBLEM til tider - dog ikke lige pt. (men kan godt genkende det du skriver)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.