Nu har jeg ikke barn endnu, men jeg kan med næsten 100 % sige at min far og papmor hellere end gerne må kysse deres barnebarn - Det ville da smelte mit hjerte fuldstændig, at se min store gamle far, med hans guldklump og give massere af møsser 
Min mor? Der ville jeg sætte grænsen tror jeg, men vi har også et MEGET specielt forhold til hinanden.. Mit barn ville nok ikke få bedsteforældre på faderens side, da jeg er igang med behandling alene..
Min gudsøn på 4, kysser jeg altid når jeg ser ham! Han er min guldklump og jeg elsker ham.. jeg er den der er tættest på ham udover hans forældre. Og oftest kommer han selv og beder om et kys eller et knus.. Idag f.eks. der sagde han, at jeg gerne måtte være hans møssekæreste - Det er sgu da sødt...
Jeg håber min veninde (som er mor til min gudsøn) at hun vil overkysse mit barn og elske det SÅ højt, så det at kysse var noget af det mest naturlige!
Mon ikke bare dine svigerforældre er overdrevet forelskede i jeres barn? Jeg synes det lyder fantastisk, at de er lige så glade for at blive bedsteforældre endnu engang, så de ikke laver forskel..
Anmeld